Aplikácia ochranných fólií a skiel
Ročne sa rozbije takmer 20 % displejov. Riziko výrazne znížite s profesionálnou ochranou displeja. Ochranné sklo/fólia v cene služby.
- Displej budete mať chránený hneď pri prvom rozbalení
- Najlepšiu ochranu zaistí naše Case friendly sklá s najvyšším stupňom tvrdosti 9H, ktoré sú kompatibilné so všetkými krytmi dostupnými na trhu
- Pri aplikácii ochranného skla Vám ponúkneme sklo s najvyššou tvrdosťou 9H a príjemným zaoblením 2.5D a 3D
- Pri aplikácii fólie získate okrem štandardnej ochrany displeja tiež šikovnú funkciu “Self healing“, ktorá zaručí ochranu bez poškodenia či deformácie fólie
Ako to funguje?
-
Vyberiete si produkt
Vyberiete si svoj telefón, smart watch alebo ďalšie zariadenie, na ktoré možno aplikovať ochranné sklo/fóliu.
-
Zvolíte si ochranu
V detaile produktu alebo s košíku si zvolíte možnosť, že chcete aplikovať ochranné sklo/fóliu.
-
My nalepíme sklo/fóliu
Náš profesionálne vyškolený technik nalepí na vaše nové zariadenie sklo/fóliu.
-
Vy si tovar vyzdvihnete
Svoje nové zariadenie dostanete už s ochranným sklom/fóliou.
V cene služby je započítaná práca technika a cena fólie/skla.
V prípade neúmyselného poškriabania alebo poškodenia vám vymeníme sklo/fóliu za nové.
Aplikujeme najvyššiu kvalitu
Všetky ochranné fólie alebo sklá, ktoré aplikujeme na mobilné zariadenia sú najvyššej možnej kvality.
- Oleofóbna vrstva
- 9H tvrdené sklo
- Perfektná priľnavosť
- Citlivý dotyk
- Odolnosť proti roztriešteniu
- Kompletná transparentnosť
Ochranné sklo CASE FRIENDLY na celý displej je jedinečné tvrdené sklo, ktoré je možné používať so všetkými krytmi, obalmi a puzdrami na trhu. Sklo kryje veľkú časť displeja. Pokiaľ máte v pláne kúpiť ochranné sklo a kombinovať potom mobilný telefón s rôznymi krytmi a chcete si byť istí, že budú ochrany kompatibilné, ochranné sklo CASE FRIENDLY je tá správna voľba.
Kde službu nájdem?
Ísť nakupovaťČasto kladené otázky
-
Akú záruku poskytujeme?
V prípade neúmyselného poškodenia (odlepenie, ktoré nebolo spôsobené zákazníkom, ale výrobnou chybou skla/fólie) vám sklo/fóliu vymeníme za nové.
-
Ako postupovať v prípade, ak sa fólia alebo sklo odlepí?
Neodstraňujte fóliu/sklo z výrobku. Vytvorte fotodokumentáciu poškodenia, ktorú následne priložte k reklamácii.
-
Aký je postup pri reklamácii služby?
V prípade reklamácie je potrebné mať vytvorenú fotodokumentáciu. Reklamáciu môžete podať na ktorejkoľvek pobočke alebo online na webovej stránke Alza.sk. Následne sa reklamácia posúdi a vyrieši formou výmeny skla/fólie.
Podeľte sa s priateľmi
Zaujala vás ponuka? Tak si ju nenechávajte len pre seba a povedzte o nej svojim známym.