Značka OnePlus ponúka majiteľom svojich telefónov na území Slovenskej republiky nadštandardný servis. Pri reklamácii týchto smartfónov preto už nie je potrebné chodiť na pobočku Alza.sk. Oveľa lepšie je riešiť reklamáciu priamo s OnePlus. Kuriér si pre reklamovaný mobilný telefón príde prakticky kamkoľvek, a do 10 dní sa vráti s opraveným alebo vymeneným kusom. Reklamáciu tak vybavíte z pohodlia domova. Nielen to, ako o ňu zažiadať, si povieme v tomto článku.
Ak nastane nepríjemná situácia a vy budete musieť reklamovať svoj smartfón OnePlus, môžete tak urobiť pohodlne a rýchlo. Stačí vyplniť online formulár na stránkach OnePlus. Priamym kontaktom s výrobcom proces reklamácie výrazne urýchlite – nový alebo reklamovaný mobil môžete mať doma už za 10 dní. A to bez toho, aby ste museli kamkoľvek chodiť. Ako proces reklamácie prebieha?
Pre nový reklamačný systém OnePlus platia určité ďalšie pravidlá:
Prosíme majiteľa produktov OnePlus, aby v záujme úspory ich vlastného času využili v prípade poruchy telefónu reklamačný formulár na webe oneplus.com. Vďaka nemu získajú nadštandardný servis s dopravou z miesta bydliska a reklamovaný mobilný telefón dostanú do 10 dní, čo je tretina zákonnej reklamačnej lehoty.