Na čo sa garancia vzťahuje?
-
Garancia sa týka relevantnej online konkurencie v rámci SR. Detaily porovnania nájdete vždy pri produkte.
-
Garancia sa vzťahuje na všetky produkty na sklade okrem predaja z externých skladov (pri tovare uvedenom na sklade u dodávateľa) a privátnych značiek Alzy.
-
Garancia sa týka základných cien, ktoré nie sú už znížené zľavovou akciou, kódom atď.
Najlepšia cena je kombinácia výhodnej ceny, kvalitného tovaru, služieb a zákazníckej podpory, ktorá pre vás predstavuje nákup na Alza.sk. Najlepšia cena nemusí vždy znamenať cenu najnižšiu, aj keď sa Vám snažíme najnižšiu cenu ponúknuť.
Ako si zabezpečiť výhodnejšiu ponuku?
Kliknite na odkaz Garancia najlepšej ceny pri cene vybraného tovaru.
Vyplňte formulár s funkčným odkazom na ponuku relevantnej konkurencie.
Náš špecialista posúdi, či sú splnené všetky podmienky kampane.
Do 2 pracovných dní Vás budeme kontaktovať s ponukou.
Aké sú ďalšie výhody na Alza.sk?
-
AlzaBoxy
Naše nonstop schránky na vyzdvihnutie objednávok nájdete na každom rohu.
-
Široká ponuka produktov
Na Alza.sk nakúpite úplne všetko od A do Z.
-
Rýchlosť doručenia
Väčšinu balíčkov dostanete ešte v deň objednania alebo nasledujúci deň.
-
Pohodlné reklamácie
Reklamácie alebo požiadavky na vrátenie tovaru môžete zakladať online.
Podmienky a otázky
- Garanciou najnižšej ceny sa rozumie ponuka konkrétneho produktu za zhodnú alebo nižšiu cenu v porovnaní s cenou produktu pri definovanej konkurencii. Pokiaľ zákazník prostredníctvom formulára Garancia najlepšej ceny upozorní na skutočnosť, že konkrétny produkt ponúka relevantný konkurent za nižšiu e-shopovú cenu, než je e-shopová cena na Alza.sk, a to za splnenia podmienok garancie, cenu dorovnáme. Výnimku tvoria prípady, keď nám tento krok neumožní právna úprava hospodárskej súťaže. Vtedy ponúkneme zákazníkovi dorovnanie ceny až na najnižšiu možnú úroveň zodpovedajúcu nákladovej cene.
- Garancia najlepšej ceny sa vzťahuje na tovar predávaný spoločnosťou Alza.sk, ktorý je v okamihu uplatnenia označený štítkom „Garancia najlepšej ceny“.
- E-shopová cena na Alza.sk a e-shopová cena u relevantnej konkurencie sa porovnávajú vrátane DPH, bez nákladov na dopravu a iných sprievodných nákladov.
- Rozhodným okamihom na určenie východiskových cien pre posúdenie Garancie je okamih, kedy formulár kontroluje pracovník zákazníckej starostlivosti (zvyčajne počas jedného až dvoch pracovných dní po odoslaní formulára zákazníkom).
- Program Garancia najlepšej ceny je platný od 01. 01. 2023 do 31. 12. 2024
- Alza si vyhradzuje právo ponuku produktov v programe alebo program garancie najlepšej ceny kedykoľvek zmeniť alebo ukončiť, tým však nebudú dotknuté už zaslané formuláre s upozornením na nižšiu cenu relevantnej konkurencie.
- Pokiaľ je pri tovare predávanom spoločnosťou Alza.sk možné uplatniť plošný zľavový kód, tak sa pre účely Garancie najlepšej ceny za cenu tovaru považuje tá cena, ktorú zákazník získa po aplikácii zľavového kódu.
- V prípade zákazníkov, ktorí majú od Alzy poskytnutý špeciálny cenník (typicky sa jedná o bronz, silver, gold), nie je poskytovaná Garancia z e-shopovej ceny, ale z tohto špeciálneho cenníka.
- Najlepšou cenou sa rozumie predovšetkým celková hodnota kvalitného tovaru z oficiálnej distribúcie za výhodné ceny, služieb a zákazníckej podpory, ktorú pre našich zákazníkov predstavuje nákup na Alza.sk. Najlepšia cena nemusí vždy znamenať cenu najnižšiu. Snažíme sa Vám ale najnižšiu cenu ponúknuť a každý deň strážime, aby u nás bol nákup vždy výhodný.
- Program Garancia najlepšej ceny sa neuplatní na produkty zaradené u relevantnej konkurencie v prebiehajúcich zľavových akciách (Black Friday, MAXI Výpredaj, Výpredaj skladu atď.). Pokiaľ relevantná konkurencia a zároveň aj Alza.sk poskytuje na produkt zľavový kód, uplatní sa Garancia najlepšej ceny iba na cenu produktu po využití zľavového kódu.
- Nevzťahuje sa na produkty s výhradným predajom na Alza.sk, produkty privátnych značiek a produkty z externých skladov našich partnerov (produkty partnerského predaja sú označené ako „na sklade u dodávateľa“).
- Využitie programu Garancia najlepšej ceny sa vzťahuje vždy len na 1 ks produktu. V prípade žiadosti na uplatnenie Garancie na vyšší počet kusov produktu si Alza vyhradzuje právo posúdiť žiadosť jednotlivo a prípadne ju odmietnuť.
- Program Garancia najlepšej ceny sa neuplatní, pokiaľ zvolený produkt na Alza.sk alebo u relevantnej konkurencie nie je na sklade a nie je možné ho objednať.
- Garanciu najlepšej ceny je možné využiť iba pred nákupom produktu. Na žiadosti o uplatnenie garancie po nákupe spätne sa tento program nevzťahuje.
- Nefunkčný odkaz na konkurenčnú ponuku.
- Odkaz na ponuku v cenovom porovnávači.
- Odkaz na iný typ či model produktu.
- Odkaz k predajcovi mimo nami vybraných relevantných konkurentov (týchto konkurentov zistíte v pop-up okne garancie pri položke cena konkurencie).
- Tovar v konkurenčnej ponuke nie je dostupný na sklade.
- Tovar u príslušnej konkurencie je za nižšiu cenu ponúkaný iba v obmedzenom množstve alebo po obmedzenú dobu.
- Cena v konkurenčnej ponuke je neprimerane nízka (napr. ide o tovar použitý či tovar, ktorý nie je určený pre slovenský trh).
- Tovar nie je za uvedenú cenu dostupný všetkým zákazníkom, ale iba v rámci vernostného alebo iného zákazníckeho programu.
- Tovar u konkurencie je ponúkaný za cenu nižšiu, než sú naše náklady na obstaranie tovaru. V takom prípade nám znížiť cenu nedovoľuje zákon.
- Aktuálny zoznam vybraných konkurentov pre každý produkt, na ktorý sa vzťahuje Garancia najlepšej ceny, nájdete v pop-up okne garancie pri položke eshop cena konkurencie.
- Pracovník zákazníckej starostlivosti Vás kontaktuje na základe odoslania vyplneného formulára do 2 pracovných dní s unikátnym zľavovým kódom na daný produkt s platnosťou 24 hodín. Tento kód uplatníte v košíku priamo pri nákupe. Zľavové kódy nie je možné sčítať a na daný produkt je možné uplatniť vždy iba jeden zľavový kód.
- Pokiaľ Vášmu dopytu nedokážeme z akéhokoľvek dôvodu vyhovieť, vždy Vás o tejto skutočnosti informujeme.
- Kontaktujte našu zákaznícku linku +421 2 5710 1800.