Reklamácia tovaru značky IBM / Lenovo - notebooky
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
Vzhľadom k záručným podmienkam spoločnosti IBM / LENOVO je zákazníkom, ktorí svoj nákup realizovali daňovým dokladom, na ktorom je uvedené IČ alebo DIČ (firemní zákazníci), poskytovaná záruka na vybrané notebooky a počítače IBM / LENOVO v dĺžke trvania 12 mesiacov, ostatní zákazníci majú záruku 24 mesiacov v autorizovaných servisoch. Pre zvýšenie záruky na 24 mesiacov je potrebné, aby zákazník odeslal do IBM vyplnenú kartičku, ktorá je priložená v balení. Na jej základe bude k sériovému číslu Vášho notebooku záruka predĺžená. Všetci zákazníci môžu záruku predĺžiť zakúpením rozšírenie záruky z 12 na 24 alebo 36 mesiacov.
Základné informácie o servise sa líšia v závislosti od produktu, ktorý ste si zakúpili.
Rozdelenie je nasledovné:
Servis notebookov produktovej línie IdeaPad
Do tejto skupiny patria multimediálne notebooky a All-In-One riešenia IdeaCentre. Napríklad Lenovo IdeaPad G550, Z360, IdeaCentre A700 a pod. Servis týchto produktov sa rieši u nás na predajni odkiaľ sa posielajú do jediného autorizovaného strediska, ktoré sa nachádza v Českej Republike. V prípade, že sa nenachádzate v Bratislave a blízkom okolí môžete servisný prípad riešiť nasledovne:
Na bezplatnom telefónnom čísle 0850 232 406 nahlásite záručnú prípadne pozáručnú opravu.
Servis notebookov produktovej línie ThinkPad
MARSANN IT
MARSANN IT
Digital Park II
Einsteinova 23
851 01, Bratislava
Pondelok - Piatok: 09:00 - 19:00
Sobota – Nedeľa: zatvorené
tel: 02/ 62 52 2000
mail: [email protected], [email protected]
web: www.lenovoservis.sk
--------------------------------------------------------------------------
MARSANN IT - platí od 1.6.2015
Europa Shopping Center
Na Troskách 25
974 01, Banská Bystrica
Pondelok – Nedeľa: 09:00 – 21:00
tel: 048/ 32 19 922
mail: [email protected]
web: www.lenovoservis.sk
--------------------------------------------------------------------------
MARSANN IT - platí do 1.6.2015
Proxima II
Janka Kráľa 4
974 01, Banská Bystrica
Pondelok - Piatok: 09:00 - 17:00
Sobota – Nedeľa: zatvorené
tel: 048/ 32 19 922
mail: [email protected]
web: www.lenovoservis.sk
--------------------------------------------------------------------------
MARSANN IT
Súhradka 191
020 61, Lednické Rovne, Púchov
Pondelok - Piatok: 09:00 - 16:00
Sobota – Nedeľa: zatvorené
tel: +421 908 394 002
mail: [email protected]
web: www.lenovoservis.sk
--------------------------------------------------------------------------
DATALAN
Púchovská 8
831 06 Bratislava
Tel.: +421 2 49 20 71 55
Fax: +421 2 49 20 71 66
[email protected]
Pobočka Banská Bystrica
Kapitulská 12
974 01 Banská Bystrica
Tel.: +421 48 415 39 33
Fax: +421 48 415 39 35
[email protected]
Pobočka Košice
Popradská 68
040 01 Košice
Tel.: +421 55 640 51 90
+421 55 640 52 46
Fax: +421 55 640 51 89
[email protected]
Pobočka Žilina
Dolné Rudiny 3
010 01 Žilina
Tel.: +421 41 500 62 30
Fax: +421 41 500 62 31
[email protected]
Pobočka Poprad
Námestie sv. Egídia 40/57
058 01 Poprad
Tel.: +421 905 603 364
[email protected]
Notebooky - oznámenie:
Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu