Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód ZAPLATENEONLINE pri objednávke nad 40 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Masaker cien Káva na Alzáka!

Okamžitá výmena - všeobecné podmienky

Službou Okamžitá výmena ponúka spol. Alza.cz a.s. kupujúcim istotu, že v prípade prejavenia záručnej vady na zakúpenom tovare bude reklamácia riešená okamžitou výmenou.

I. Definícia pojmov

Okamžitá výmena

  • Služba Okamžitá výmena spočíva v dokúpení záruky okamžitého riešenia reklamácie po prejavení poruchy.
  • Túto službu je možné využiť kedykoľvek počas trvania štandardné záruky na tovar
  • K jednému produktu je možné zakúpiť iba jednu túto službu.

Predávajúci

Alza.cz a.s., IČ 27082440, so sídlom Jankovcova 1522/53, 170 00 Praha 7, je spoločnosťou zapísanou v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe v oddiely B, vložka 8573.

Kupujúci

je fyzická či právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo užíva službu pre svoju osobnú potrebu či za účelom podnikania s týmito výrobkami či službami.

II. Zakúpenie služby Okamžitá výmena spoločne s tovarom

  • Každý kupujúci má možnosť pri zakúpení tovaru požadovať službu Okamžitá výmena.
  • Tovar, ktorého sa možnosť zakúpenia služby Okamžitá výmena týka je označený voľbou služby pri kúpe.
  • Kupujúci doplatí cenu služby zároveň so zakúpeným tovarom, ktorého sa záruka tohto postupu týka.
  • Služba Okamžitá výmena je vyslovene uvedená na nákupnom doklade.
  • Ceny za službu Okamžitá výmena sú uvedené na www.alza.sk.
  • Kupujúci zakúpením služby súhlasí s tým, že v prípade žiadosti o uplatnenie služby je predávajúci oprávnený reklamáciu vyriešiť výmenou za parametrovo zhodný alebo lepší tovar od rovnakého či iného výrobcu.

III. Spätné zakúpenie služby Okamžitá výmena

  • Spätné zakúpenie tejto služby nie je možné.

IV. Uplatnenie Okamžitej výmeny

  • Predávajúci definuje závadu tovaru, pri ktorej je možné uplatniť Okamžitú výmenu tovaru ako závadu výrobku, pokiaľ bol používaný v zhode s návodom k použitiu a spôsobom, ktorý zodpovedá normálnemu používaniu výrobku.
  • Okamžitá výmena sa nevzťahuje na opotrebovanie výrobku spôsobené jeho obvyklým používaním, lebo tento fakt nie je možné reklamovať.
  • Službu Okamžitej výmeny nie je možné uplatniť na tovar s porušenými ochrannými pečaťami, informatívnymi nálepkami, sériovými číslami atď.
  • Služba Okamžitá výmena sa nevzťahuje na poškodenia tovaru vzniknuté:
    • mechanickým poškodením tovaru,
    • elektrickým prepätím (viditeľne spálené súčiastky alebo plošné spoje),
    • používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je priamo predajcom alebo výrobcom určený,
    • neodbornou inštaláciou, zaobchádzaním, obsluhou alebo zanedbaním starostlivosti o tovar,
    • pokiaľ bol tovar alebo jeho časť poškodený počítačovým vírusom,
    • pokiaľ sa závada prejavuje iba u softvéru, pri ktorom nie je zákazník schopný doložiť legálny spôsob nadobudnutia, alebo použitím neautorizovaného softvéru a spotrebného materiálu,
    • tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v dokumentácii alebo všeobecnými zásadami,
    • prevedením nekvalifikovaného zásahu či zmenou parametrov,
    • tovar, ktorý bol upravovaný zákazníkom (nátery, ohýbanie atď.), ak vznikla vada v dôsledku tejto úpravy,
    • pri chybne prevedenom upgrade BIOSu, firmware,
    • tovar bol poškodený prírodnými živlami alebo vyššou mocou.
  • Okamžitá výmena sa nevzťahuje na pridané a dokúpené príslušenstvo, diely a doplnky výrobku, ako napr. batérie, káble, slúchadlá, žiarovky či adaptéry.
  • Pre uplatnenie služby Okamžitá výmena musí kupujúci s reklamovaným tovarom doručiť kópiu nákupného dokladu obsahujúceho službu Okamžitá výmena.
  • Okamžitou výmenu je možné uplatniť výhradne:
    • na ľubovoľnej pobočke Alza.sk,
    • zaslaním vadného tovaru na adresu centrály.

V. Uplatnenie služby

  • Predávajúci výslovne upozorňuje kupujúceho, že pre naplnenie služby môže vzhľadom na skladové zásoby ponúkať riešenie reklamácie výmenou za produkt zhodných alebo lepších parametrov od rovnakého, či iného výrobcu. Kupujúci s týmto postupom zakúpenia služby súhlasí.
  • Kupujúcemu, ktorý zakúpil službu Okamžitá výmena, predávajúci zaručuje:
    • Okamžitou výmenu tovaru v prípade prejavu udávanej, či inej záručnej vady
    • Vystavením a vyplatením dobropisu na službu v prípade, že adekvátny tovar nie je do 48 hodín od uplatnenia skladom.
    • Dodanie tovaru v najkratšom možnom termíne podľa spôsobu a miesta uplatnenia reklamácie predávajúcim:
      • 1) Dodanie do nasledujúceho pracovného dňa v príípade osobného uplatnenia na ktorejkoľvek pobočke Alza.sk
      • 2) Dodanie do troch pracovných dní v prípade zaslania tovaru zásielkou na adresu Alza.sk - Bottova 7, 811 09, Bratislava
  • Počet uplatnení nárokov na odstránenie vád tovaru v období platnosti Okamžitej výmeny nie je obmedzený. Služba Okamžitá výmena je platná i na novo vydaný tovar v rámci tejto služby.
  • Vystavením dobropisu na tovar s Okamžitou výmenou je služba spotrebovaná.

VI. Prenesenie služby

  • Prenesenie platnosti Okamžitej výmeny na tretiu osobu na dobu, ktorá zostáva do konca jej pôvodnej platnosti, je možné po písomnom oznámení tejto zmeny predávajúcemu.
  • Okamžitú výmenu je možné previesť i na iný výrobok rovnakej výrobkovej kategórie, pokiaľ v priebehu zákonnej záručnej doby podľa Občianskeho zákonníka došlo u predávajúceho k výmene pôvodného výrobku, na ktorý bola uzatvorená služba o Okamžitej výmene, za nový. I táto zmena musí byť písomne oznámená predávajúcemu.

VII. Ukončenie služby

  • Službu Okamžitej výmeny je možné vypovedať zo strany kupujúceho, pokiaľ predávajúci podstatným spôsobom poruší podmienky služby.
  • V prípade výpovedi vráti predávajúci časovo alikvotnú čiastku zaplatenú zákazníkom pri uzatvorení podmienok služby. Okamžitá výmena končí pri konci zákonnej záruky tovaru.
  • Vystavením dobropisu na tovar so službou Okamžitej výmeny, zaniká táto služba dňom vystavenia dobropisu.
  • V prípade, že na tovar je predávajúcim vystavený dobropis v zákonnej záruke, zaväzuje sa predávajúci vrátiť kupujúcemu pomernú čiastku za nevyužitie služby Okamžitej výmeny. Pri výpočte pomernej čiastky sa za každý začatý mesiac od zakúpenia služby odpočítajú 4% z uhradenej čiastky za službu.
  • V prípade, že Predávajúci nebude schopný službu zaistiť (teda parametricky či cenovo adekvátna náhrada nebude na sklade), zaväzuje sa predávajúci vystaviť dobropis na službu v jej plnej pôvodnej výške.

V Prahe, dňa 26.8.2011

Za spoločnosť Alza.cz a.s. schválil Martin Lakomý,
riaditeľ oddelenia starostlivosti o zákazníkov

0
Vytlačiť

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB1
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi