AP+ nový vizuál FMCG akce

Aktuálne na Slovensku ponúkame AlzaNEO prenájom iba pre právnické osoby. Ďalšie možnosti prenájmu pre Vás pripravujeme.

Prenajmi za minimum.
Užívaj na maximum.

Elektronika bez starostí za mimoriadne nízke ceny.

  • Ušetríte vďaka skvelým cenám za mesačný prenájom.

  • Odľahčíte rozpočet, pretože neplatíte celú hodnotu zariadenia.

  • Máte pokoj pri krádeži, rozbití a reklamácii. Zariadenie je kryté po celú dobu prenájmu.

  • U nás nečakáte. Krádež, rozbitie aj reklamáciu vyriešime do 1 pracovného dňa a dáme vám nové zariadenie.

  • Prenájom vás nezaťaží, nemusíte sa ho obávať ako úveru.

Alzák prenájom

Vyberte si zariadenie

Vybrať vo všetkých kategóriách

Najobľúbenejšie produkty na prenájom

Vy používate, my sa staráme

Prístroj je krytý proti nechcenému rozbitiu aj krádeži a môžete ho reklamovať po celú dobu prenájmu.

Reklamáciu, rozbitie aj krádež vyriešime do 1 pracovného dňa. Uznávame viac ako 94 % nahlásených udalostí.

Bez čakania na opravu alebo reklamáciu. Nové zariadenie si vyzdvihnete ihneď pri vrátení starého.

Prenájom už vám nehrá do kariet? Nevadí, Alza NEO je férová dohoda. Vypočítame vám odstupné, ktoré sa odvíja podľa skutočnej doby vášho prenájmu. Celkom teda nezaplatíte nič navyše, iba takú čiastku, ktorú by ste naozaj dali za kratší prenájom.

Viac informácií

Ako na prenájom ľahko a rýchlo?

1

Kliknite na tlačidlo Prenajať pri tovare s označením NEO a pokračujte ako pri nákupe.

2

Pomocou údajov overíme vašu schopnosť platiť. O schválení vás informujeme SMS a e-mailom do jedného pracovného dňa.

3

Zariadenie je pripravené na predajni. Na vyzdvihnutie budete potrebovať občiansky preukaz na kontrolu totožnosti.

4

Na predajni už len podpíšete odovzdávací protokol a svoj nový prístroj si odnesiete domov.

Alzák prenájom Vybrať zariadenie

Uľahčite život firme
s prenájmom elektroniky

Využívajte špičkovú elektroniku výhodne vďaka skvelým cenám za mesačný prenájom.

  • Odľahčíte firemný rozpočet od veľkých nákupných investícií.

  • Vyriešime krádež, rozbitie aj reklamáciu do 2 pracovných dní a dáme vám nové zariadenie, ktoré je kryté po celý čas prenájmu.

  • Zbavíte sa prevádzkových starostí s elektronikou.

  • Naplánujete si vašu ideálnu dobu prenájmu od 6 až do 48 mesiacov podľa počtu zariadení.

  • Získate nadštandardný výber zariadenia nad rámec bežného katalógu.

  • Faktúru za prenájom si jednoducho dáte do nákladov.

  • Odpadnú vám starosti s predajom a vyraďovaním elektroniky.

Alzák prenájom
Vybrať zariadenie

Ako na firemný prenájom ľahko a rýchlo?

1

Kliknite na tlačidlo Prenajať pri tovare s označením NEO a vyplňte dopytový formulár.

2

Pomocou údajov overíme vašu schopnosť platiť. O schválení vás informujeme SMS a e-mailom do jedného pracovného dňa.

3

Zariadenie si môžete vyzdvihnúť na predajni alebo nechať doručiť priamo do vašich rúk.*

*Pre možnosť doručenia kuriérom najskôr každú objednávku individuálne posúdime.

4

Podpíšete odovzdávací protokol na predajni alebo online v prípade doručenia kuriérom.

Chcem firemný prenájom bez starostí

Po vyplnení formulára vás kontaktujeme s pripravenou cenovou ponukou
a spoločne prejdeme celý proces objednávky.

Prosím uveďte meno vašej firmy
Prosím uveďte vaše meno
Zadajte prosím IČO vašej firmy
Nesprávny formát
Prosím uveďte svoje telefónne číslo s predvoľbou na začiatku
Prosím uveďte vašu správu
Pred odoslaním je nutný váš súhlas s podmienkami so spracovaním vašich údajov

* povinné polia

Správa bola úspešne odoslaná.
Čoskoro vás budeme kontaktovať.

Vytvoriť novú správu

Došlo k chybe.
Správu sa nepodarilo odoslať.

Vytvoriť novú správu

Najčastejšie otázky

Mám nový prístroj. Ako sa mám správať?

Aby ste si svoj prístroj čo najviac užili a nečakali vás žiadne výdavky navyše, správajte sa k nemu ako by bol váš vlastný. Noste ho v obale a s nalepeným sklom.

Čo mám robiť, ak sa prístroj pokazí, ukradnú mi ho alebo ho poškodím?

Stačí, keď nám popíšete, ako došlo k rozbitiu alebo odcudzeniu cez kontaktný formulár. V prípade, že sa prístroj pokazil, vyplňte prosím tento kontaktný formulár. My vašu rozšírenú záruku posúdime do 1 pracovného dňa. Následne vás budeme kontaktovať s ďalším postupom.

Čo pokrýva rozšírená záruka?

Výrobné vady, krádež a nešťastnú náhodu s dôsledkom rozbitia zariadenia. Pozor, z rozšírenej záruky je vylúčené napríklad úmyselné poškodenie (napríklad keď hodíte prístroj o zem) alebo ak ste mohli rozbitiu predchádzať (napr. mali ste ho bezpečne uložený vo vrecku). Počas krádeže tiež nesmiete mať zníženú pozornosť napríklad vplyvom alkoholu.

Kedy môžem svoj prístroj vymeniť za nový model?

Po uplynutí doby prenájmu alebo sa s nami môžete dohodnúť na predčasnom ukončení.

Koho mám kontaktovať, keď chcem prístroj vymeniť?

Pokiaľ chcete prístroje vymeniť, kontaktujte nás cez kontaktný formulár.

Keď mením prístroj, dostanem nový kus?

Áno, vždy dostanete nový kus.

Aké sú podmienky získania prenájmu?

Podmienkou je dovŕšenie veku 18 rokov. Zároveň je nutné mať na Alze registráciu. U každého zákazníka, ktorý má záujem o prenájom, preverujeme schopnosť pravidelne platiť.

Ako dlho trvá zmluva?

Pri mobilnom telefóne alebo wearables trvá zmluva 24 mesiacov. V prípade notebookov, tabletov a PC zostáv trvá 36 mesiacov.

Môžem prístroj vrátiť skôr a členstvo zrušiť?

Áno, môžete sa s nami dohodnúť na predčasnom ukončení v súlade s bodom 6.3 obchodných podmienok programu.

Koľko a ako často budem platiť?

Za službu Alza NEO sa platí 1× mesačne. Platbu zasielate v rovnaký deň ako začatie prenájmu.

Garantujete zmazanie dát pri vrátení prístroja?

Áno, na všetkých prístrojoch vykonávame kompletný návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu.

Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

Nie, výber operátora je iba na vás. Prístroj nie je nijako blokovaný.

Môžem si prístroj odkúpiť?

To bohužiaľ nejde. Prístroj patrí po celú dobu Alze. Ide o formu služby, ktorá vám zaisťuje stále dostupný najnovší model zariadenia. Službu ale môžete ukončiť a kúpiť si nový alebo zánovný prístroj.

Na webe ste zmenili ceny, budem platiť inú čiastku?

Pokiaľ už prístroj od nás máte, čiastka je fixná a nemení sa. Cena na webe platí iba pre nových zákazníkov. Až si nabudúce budete brať nový model zariadenia, dostanete zase aktuálnu cenu, ktorá je na webe.

Čo ak nebudem platiť včas?

Pokiaľ za prístroj nebudete hradiť pravidelné poplatky riadne a včas, tak:

  • Spáchate trestný čin sprenevery a budeme nútení podať trestné oznámenie. Vlastníkom prístroja je totiž po celú dobu naša spoločnosť.
  • Odovzdáme prípad advokátovi na vymáhanie.
  • Okrem doplatenia kúpnej ceny po vás budeme navyše požadovať úhradu úroku z omeškania a náhradu nákladov za vedenie súdneho, popr. aj exekučného konania.
  • Budete zaradení do registrov dlžníkov vedených spoločnosťami Intrum Czech, s. r. o. (IČO 27221971), LogiCall Slovensko, s. r. o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s. r. o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s. r. o. (IČO 44151721).

Mám nový prístroj. Ako sa mám správať?

Aby ste si svoj prístroj čo najviac užili a nečakali vás žiadne výdavky navyše, správajte sa k nemu ako by bol váš vlastný. Noste ho v obale a s nalepeným sklom.

Čo mám robiť, ak sa prístroj pokazí, ukradnú mi ho alebo ho poškodím?

Stačí, keď nám popíšete, ako došlo k rozbitiu alebo odcudzeniu cez kontaktný formulár. V prípade, že sa prístroj pokazil, vyplňte prosím tento kontaktný formulár. My vašu rozšírenú záruku posúdime do 1 pracovného dňa. Následne vás budeme kontaktovať s ďalším postupom.

Čo pokrýva rozšírená záruka?

Výrobné vady, krádež a nešťastnú náhodu s dôsledkom rozbitia zariadenia. Pozor, z rozšírenej záruky je vylúčené napríklad úmyselné poškodenie (napríklad keď hodíte prístroj o zem) alebo ak ste mohli rozbitiu predchádzať (napr. mali ste ho bezpečne uložený vo vrecku). Počas krádeže tiež nesmiete mať zníženú pozornosť napríklad vplyvom alkoholu.

Kedy môžem svoj prístroj vymeniť za nový model?

Po uplynutí doby prenájmu alebo sa s nami môžete dohodnúť na predčasnom ukončení.

Koho mám kontaktovať, keď chcem prístroj vymeniť?

Pokiaľ chcete prístroje vymeniť, kontaktujte nás cez kontaktný formulár.

Keď mením prístroj, dostanem nový kus?

Áno, vždy dostanete nový kus.

Aké sú podmienky získania prenájmu?

Podmienkou je dovŕšenie veku 18 rokov. Zároveň je nutné mať na Alze registráciu. U každého zákazníka, ktorý má záujem o prenájom, preverujeme schopnosť pravidelne platiť.

Ako dlho trvá zmluva?

Pri mobilnom telefóne alebo wearables trvá zmluva 24 mesiacov. V prípade notebookov, tabletov a PC zostáv trvá 36 mesiacov.

Môžem prístroj vrátiť skôr a členstvo zrušiť?

Áno, môžete sa s nami dohodnúť na predčasnom ukončení v súlade s bodom 6.3 obchodných podmienok programu.

Koľko a ako často budem platiť?

Za službu Alza NEO sa platí 1× mesačne. Platbu zasielate v rovnaký deň ako začatie prenájmu.

Garantujete zmazanie dát pri vrátení prístroja?

Áno, na všetkých prístrojoch vykonávame kompletný návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu.

Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

Nie, výber operátora je iba na vás. Prístroj nie je nijako blokovaný.

Môžem si prístroj odkúpiť?

To bohužiaľ nejde. Prístroj patrí po celú dobu Alze. Ide o formu služby, ktorá vám zaisťuje stále dostupný najnovší model zariadenia. Službu ale môžete ukončiť a kúpiť si nový alebo zánovný prístroj.

Na webe ste zmenili ceny, budem platiť inú čiastku?

Pokiaľ už prístroj od nás máte, čiastka je fixná a nemení sa. Cena na webe platí iba pre nových zákazníkov. Až si nabudúce budete brať nový model zariadenia, dostanete zase aktuálnu cenu, ktorá je na webe.

Čo ak nebudem platiť včas?

Pokiaľ za prístroj nebudete hradiť pravidelné poplatky riadne a včas, tak:

  • Spáchate trestný čin sprenevery a budeme nútení podať trestné oznámenie. Vlastníkom prístroja je totiž po celú dobu naša spoločnosť.
  • Odovzdáme prípad advokátovi na vymáhanie.
  • Okrem doplatenia kúpnej ceny po vás budeme navyše požadovať úhradu úroku z omeškania a náhradu nákladov za vedenie súdneho, popr. aj exekučného konania.
  • Budete zaradení do registrov dlžníkov vedených spoločnosťami Intrum Czech, s. r. o. (IČO 27221971), LogiCall Slovensko, s. r. o. (IČO 26849551), Intrum Slovakia, s. r. o. (IČO 35831154) a LogiCall Slovensko, s. r. o. (IČO 44151721).

Aké sú podmienky získania prenájmu?

Každú firmu posudzujeme individuálne, neváhajte nám zaslať svoj kontakt. Alza NEO prenájom však nie je právne nárokovateľný a Alza si vyhradzuje právo Vám členstvo v programe neponúknuť. Bohužiaľ, dôvody oznamovať nemôžeme.

Ako dlho trvá zmluva?

Doba trvania Zmluvy môže byť stanovená od 6 až do 36 mesiacov(i). Pri prenájme vyššieho počtu zariadení sa s vami môžeme dohodnúť na dlhšom období.

Potrebujete poradiť? Napíšte nám, alebo zavolajte na +421 2 5710 1800

Obchodné podmienky programu Alza NEO

Nemáte ešte aplikáciu Alza?

Stiahnuť aplikáciu Alza v Google Play Stiahnuť aplikáciu Alza v App Store

Podeľte sa s priateľmi

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si to nechávať pre seba.
Urobte svojim priateľom radosť!

Vytlačiť
P-DC1-WEB06
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií