AP+ nový vizuál AP+ plus nový vizuál

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Zobraziť katalóg
Teorie a praxe v marketingové komunikaci E-kniha, Česky
Elektronická kniha
2015, Česky, 190 strán - Kniha zo série Protipóly marketingovej komunikácie
3,29 €
Do košíka Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Pridať do zoznamu
Kód:  EK18215 ISBN: 978-80-875-0068-2
Teorie a praxe v marketingové komunikaci 3,29 € Ihneď k čítaniu
Do košíka

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Porovnať
Viac parametrov
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
P-DC1-WEB04
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií