SOM VEľMI SKLAMANý PRíSTUPOM PRACOVNíKOV ALZA V BRATISLAVE!!!
28. 11. som zakúpil (okrem iného) fotoaparát Canon EOS 750D + EF-S 18-55mm IS STM. Fotoaparát som odviezol do našej redakcie v Prahe. Kolega, ktorý sa na nový fotoaparát tešil však žial zistil, že fotoaparátu nefunguje spojenie s pamäťovou kartou a išiel ho reklamovať v Alze v Prahe. Tam mu povedali, že reklamáciu nemôžu prijať (?!), že reklamovať treba v mieste, kde sme ho kúpili. Bol so teda pre daný fotoaparát v Prahe a v pondelok 10. 12. som ho zaniesol na reklamačné oddelenie. Pracovník sa ma pýtal, či sa mi chce čakať na reklamačný protokol alebo stačí, keď mi ho pošle na mail - pritom mi zopakoval mailovú adresu z údajov, ktoré alza o našej firme LUXUR Media SK má = [email protected].
Dnes je 16. 12. a podnes mi žiadne potrvdenie o prevzatí reklamácie či protokol na mail neprišiel. Takeže podnes nemám žiaden doklad o tom, že som v Alze v Bratislave reklamoval a odovzdal fotoaparát Canon na reklamáciu!!!
SOM VEľMI SKLAMANý PRíSTUPOM PRACOVNíKOV ALZA V BRATISLAVE!!!
28. 11. som zakúpil (okrem iného) fotoaparát Canon EOS 750D + EF-S 18-55mm IS STM. Fotoaparát som odviezol do našej redakcie v Prahe. Kolega, ktorý sa na nový fotoaparát tešil však žial zistil, že fotoaparátu nefunguje spojenie s pamäťovou kartou a išiel ho reklamovať v Alze v Prahe. Tam mu povedali, že reklamáciu nemôžu prijať (?!), že reklamovať treba v mieste, kde sme ho kúpili. Bol so teda pre daný fotoaparát v Prahe a v pondelok 10. 12. som ho zaniesol na reklamačné oddelenie. Pracovník sa ma pýtal, či sa mi chce čakať na reklamačný protokol alebo stačí, keď mi ho pošle na mail - pritom mi zopakoval mailovú adresu z údajov, ktoré alza o našej firme LUXUR Media SK má = [email protected].
Dnes je 16. 12. a podnes mi žiadne potrvdenie o prevzatí reklamácie či protokol na mail neprišiel. Takeže podnes nemám žiaden doklad o tom, že som v Alze v Bratislave reklamoval a odovzdal fotoaparát Canon na reklamáciu!!!