Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Diskusia k 55" LG 55SM8200PLA

Zobraziť katalóg
55" LG 55SM8200PLA - Televízor

Diskusia k 55" LG 55SM8200PLA

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa 55" LG 55SM8200PLA, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu 55" LG 55SM8200PLA ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k 55" LG 55SM8200PLA vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den, u této televize je poměrně výrazný blooming efekt.. Takové to haló které zestvetluje tmavé pozadí. Typicky jde halo od titulků ci jiných světlých objektu za kterými je tmavé pozadí. Dá se to nejakym zousibem6tedukovat. Vytváří to jako by světlejší pruhy vzdy přes část obrazovky a hodně to ruší. Díky za zodpovězení dotazu.

Dobrý den. Po spuštění služby nové ladění zvuku pomocí funkce „One Touch Sound Tuning“ to napsalo výsledek: „Aktuální nastavení zvuku NENÍ v optimálním stavu. Stisknutím tlačítka DALŠÍ přehrajete zvuk naladěný aplikací One Touch Sound Tuning.“ I když jsme uložili zvuk nastavený touto funkcí a znovu spustili nové ladění zvuku pomocí funkce „One Touch Sound Tuning“, hlásí to pořád stejný výsledek, že aktuální nastavení zvuku není v optimálním stavu. CO TEDY LÉPE NASTAVIT A KDE? Provedli jsme i test zvuku, kdy zvuk je slyšet normálně.

Dobrý den. Je součástí balení i magický ovladač?

Dobrý den,při sledování TV mi v tmavé části obrazovky prosvítá světlo u okraje obrazovky.Lze to nějak odstranit,nebo je to výrobní vada LED panelu.Děkuji

Dobry den, jaka je doporucena vzdalenost pronsledovani teto televize? Dekuji Tonda

Dobrý den mám dotaz...má tato TV k dispozici herní režim?? Je to pro mě klíčové...Děkuji

Dobrý den je u této TV magický ovladač v seznamu jsem ho nenašel děkuji

Dobrý den, když k tv připojím PS4 (ne PRO) obraz není plynulý ale dost se seká. Neví někdo jak to odstranit? Nebo reklamace? Díky.

V popisu se píše, že TV spolupracuje s Google Assistentem. Ale při pokusu propojit televizor s ním mi aplikace napsala, že v naší zemi není tato služba podporována. Přitom já jsem se rozhodl pro LG a ne pro Samsung právě z důvodu deklarované spolupráce s Google Assistentem. Co mám teď dělat? Je popis u produktu chybný a nebo existuje způsob, jak televizor s Google Assistentem propojit? Ale, prosím, neraďte mi, abych si telefon lokalizoval do jiné země. To opravdu nechci. Děkuji.

Dobrý deň, od včera nám nejde na TV netflix (internet, predplatné je ok), hlási chybu NW-2-4. Všetko sme skúsili a stále to nejde. Na PC ide netflix. Ďakujem za radu.

123...
P-DC1-WEB09
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií