Obdržel jsem polštářky zabalené v pytlíku. Mají jinou barvu, než na obrázku a na obalu vůbec není žádná informace o výrobci, výrobku atd. Koupil jsem si dva kusy a každý je jiný - jiná barva, jiná tuhost - tedy jiné vlastnosti. Na základě této zkušenosti bych chtěl zboží vrátit, protože nejsem přesvědčen, že se jedná o produkt, který jsem chtěl zakoupit. Budu mít nárok nebo je to pro mě zbytečná cesta do obchodu?
Obdržel jsem polštářky zabalené v pytlíku. Mají jinou barvu, než na obrázku a na obalu vůbec není žádná informace o výrobci, výrobku atd. Koupil jsem si dva kusy a každý je jiný - jiná barva, jiná tuhost - tedy jiné vlastnosti. Na základě této zkušenosti bych chtěl zboží vrátit, protože nejsem přesvědčen, že se jedná o produkt, který jsem chtěl zakoupit. Budu mít nárok nebo je to pro mě zbytečná cesta do obchodu?