Ospravedlňujeme sa, ale z technických príčin sa momentálne na našich pobočkách môže vyzdvihnutie objednávky časovo predĺžiť. Na oprave usilovne pracujeme. Ďakujeme za pochopenie.

PET PET

Diskusia k Biolight PregAid WT2

Zobraziť katalóg
Biolight PregAid WT2 - Teplomer

Diskusia k Biolight PregAid WT2

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Biolight PregAid WT2, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Biolight PregAid WT2 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Biolight PregAid WT2 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den, proč je teploměr stále v nabídce když není funkční? Aplikace se nedá s telefonem spárovat a nedá se tak používat. Proč Alza nabízí nefungující výrobek? Nedělá vám to špatnou reklamu?

Dobry den Koukal jsem na EVOLVEO AudioConverter XS ale proste nejsem si jisti a chcy se zaptat. Muze se na ten audio convereter pripojit dva para ruzna sluchatka prez bluetooth a TV,nebo je neco jine na co se muzu podivat? Prosim o rada Zoran Tsvetkosi Ino Health Logistics sro [email protected]

Dobry den, nevite zda je potreba merit pouze s prilozenym “obalem” na merici sondu? Obalu u toho bylo pouze 5 a ja netusim, kde sehnat dalsi. Nikde jsem nic nenasla.

Dobrý den, po zakoupení teploměru a přečtení návodu jsem zjistila, že před měřením musí být na teploměr nasazen trojúhelníkový jednorázový kryt, který byl u v balení v počtu 5ks. Co tedy ty další dny?

Aplikace pro Android není v Google Play už k dispozici Odkaz do neznáma Kde mám aplikaci sehnat?

Dobrý deň, pri pokuse o založenie účtu v aplikácii mi napíše: accessing server exception. Bude aplikácia niekedy ešte opravená? Fungujem na gestmode, kde nemám istotu zálohovania dát...

Dobrý den, můj telefon iPhone X zařízení vůbec nevidí. Zkoušela jsem i restartovat, nepomohlo. Máte někdo zkušenost?

Dobrý den Prosím bude aplikace kompatibilní s Androidem 9? Děkuji.

Dobrý deň, zakúpil som tento výrobok a máme problém s pripojením k telefónu. Skúšal som to na svojom SAMSUNG Galaxy S9+ kde je Android 9, následne na druhom takom istom, kde bežal ešte Android 8 ako aj na tablete SAMSUNG Tab A (2016) s Androidom 8. Po spustení teplomera začne cyklicky blikať na modro ledka 2x, pauza, 2x, pauza atď, v aplikácii zobrazené "pripájanie" resp. "searching devices". Skúsil som aj párovanie v telefóne priamo v bloetooth menu, popričom sa blikanie modrej ledky zmenilo na krátke modré blikanie, avšak nakoniec tiež pripojenie neúspešné. Čo robím nesprávne resp. ako postupovať ďalej? Ďakujem!

Dobrý den. Opravdu je aplikace spárovatelná jen s jedním typem Androidu? Já mám Android 5.1. Děkuji

12
P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií