PET AD homeoffice

Diskusia k Epson L565

Zobraziť katalóg
Epson L565 - Atramentová tlačiareň

Diskusia k Epson L565

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Epson L565, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Epson L565 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Epson L565 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jak je to s vytištěnou stránkou, když se na ni kápne voda, nebo si ji někdo nalepí do sešitu apod. rozpije se? A ještě jeden dotaz, po jak dlouhé době nečinnosti zasychá inkoust v hlavách tiskárny? Děkuji za odpovědi.

Dobrý den Koupil jsem tiskárnu EPSON L565. displej zařízení neustále hlásí "dokončete vychozí doplnění inkoustu podle instalační příručky". Což jsem provedl. Zmáčknul jsem příslušná tlačítko a čekal potřebných 20 minut podle manuálu. Za celou noc se nic nestalo, inkoust se z nádržek do tiskové hlavy neodčerpal, přijde mi, že ani trochu. Co teď ? Potřebuji tisknout. Děkuji T. Lemfeld

Dobrý den, u multifunkce L565 se mi při skenování z automatického podavače(ADF) najednou začal na naskenovaných dokumentech dělat svislý pruh přes celý naskenovaný dokument. Zkusila jsem oddělat kryt ( jako když se např zasekne papír) a opatrně vyčistit všechna místa, kde to šlo, ale pruh tam stále zůstal. Když skenuji za skla, žádný pruh se na skenovaných dokumentech neobjevuje a je to ok. Můžete mi prosím poradit, jak se zbavit svislého pruhu na skenovaných dokumentech? A další otázka, když chci kopírovat z ADF nastavím na display kopírování a vložím dokumenty do ADF, ale jakmile spustím kopírování na display objeví se mi hlášení "dokument bude skenován ze skla skeneru vyjměte dokumenty z ADF". Nemohu z ADF vůbec kopírovat. Kopíruje pouze ze skla: Můžete mi prosím poradit co s tím?. Předem děkuji za odpověď RM

Dobrý den, jaký je prosím obsah balení této tiskárny? Děkuji

Dobrý den, zdědila jsem tiskárnu Epson L565. K funkci skenpvání do e-mailu je v tiskárně nastaven e-mail původního majitel. Ráda bych ho smazala a uvedla svůj, ale nemohu nikde najít jak to udělat. Děkuji, Lucka.

Dobrý den, po roce a 4 měsících dochází k špatnému tisku, vynechávání řádků apod. Při použití návodu došlo už k několika vyčištěním hlavy a všech možných nastaveních. Po vytištění vzoru stránky není nikdy 100% vyčištěna a když se povede, že je, pak po 10 stranách tisku opět netiskne kvalitně. Tiskárna má vytištěno něco málo přes 10000 stran. Můžu nějak opravit, nebo je to už na reklamaci.? Děkuji za odpověď.

Dobry den, zakoupil jsem od Vas tiskarnu Epson L565 a v baliku s tiskarnou nebylo CD s ovladaci. Chci se zeptat, zda by bylo mozne sem umistit odkaz na ovladace pro tuto tiskarnu. Dekuji

Dobrý den k této tiskárně mě nebyla dnes doručena 2 x černá náplň. Kam se mám obrátit mělo být součástí balení. Jedná se o objednávku číslo 171462953 Děkuji

Scanner i pres velkem rozliseni dela vodorovne cary pres scanovany obrazek (scanovano ve velkem rozliseni pres Epson Scan). Lze to nejak poresit nebo je to chyba scanneru?

Dobrý den, nejde mě použít automatický podavač (ADF) pro scanování. ADF mě jde použít pouze pro kopírování. Je to vlastnost nebo dělám něco blbě?? Prosím o radu Děkuji

12
P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií