Dobrý den, dne 1.12.2016 jsem obdržel informaci, že zboží č. mi bude doručeno na adresu mezi 13:00-16:00. Poté 2.12.2016 mi volal řidič, že zboží není na skladě a že dovážka se opozdí na 16:00-20:00. V půl osmé po mém telefonátu jsem se dozvěděl, že už mají zavřeno a zboží doručeno nebude. Poté mi sdělil, že mě bude hned v sobotu 3.12.2016 kontaktovat dispečer s návrhem nového termínu. Nikdo nevolal. Opravdu nechápu, co se stalo, ale rád bych věděl na čem jsem. Kvůli termínu jsem musel čekat v bytě, který prodělává rekonstrukci a zatím všechno, co mi bylo přislíbeno bylo porušeno. Zboží ani informaci jsem žádnou neobdržel.
Prosím tedy o zkontaktování a vysvětlení situace. O zboží mám stále zájem a věřím, že je to pouze nedorozumění vzniklé kvůli shonu kolem Vánoc. Děkuji
S pozdravem Přemysl Staněk
Dobrý den, dne 1.12.2016 jsem obdržel informaci, že zboží č. mi bude doručeno na adresu mezi 13:00-16:00. Poté 2.12.2016 mi volal řidič, že zboží není na skladě a že dovážka se opozdí na 16:00-20:00. V půl osmé po mém telefonátu jsem se dozvěděl, že už mají zavřeno a zboží doručeno nebude. Poté mi sdělil, že mě bude hned v sobotu 3.12.2016 kontaktovat dispečer s návrhem nového termínu. Nikdo nevolal. Opravdu nechápu, co se stalo, ale rád bych věděl na čem jsem. Kvůli termínu jsem musel čekat v bytě, který prodělává rekonstrukci a zatím všechno, co mi bylo přislíbeno bylo porušeno. Zboží ani informaci jsem žádnou neobdržel.
Prosím tedy o zkontaktování a vysvětlení situace. O zboží mám stále zájem a věřím, že je to pouze nedorozumění vzniklé kvůli shonu kolem Vánoc. Děkuji
S pozdravem Přemysl Staněk