Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.

Dvojročná záruka teraz aj pre firmy Alza dny mini Velikonoce

Diskusia k Fitbit Versa 2 (NFC) – Petal/Copper Rose

Zobraziť katalóg
Fitbit Versa 2 (NFC) – Petal/Copper Rose - Smart hodinky

Diskusia k Fitbit Versa 2 (NFC) – Petal/Copper Rose

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Fitbit Versa 2 (NFC) – Petal/Copper Rose, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Fitbit Versa 2 (NFC) – Petal/Copper Rose ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Fitbit Versa 2 (NFC) – Petal/Copper Rose vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den Nikde nemohu najít servis pro Fitbit Versa, Hodinky jsou už mimo záruku. Poradíte mě

dobrý den, přemýšlím nad koupí hodinek. Jen mě zajímá jestli hodinky umí upozornit na vysoký tep. Nebo celkově zda umí hlídat EKG. děkuji

Dobrý den jsou kompatibilní s huawei y6 prime?

Dobrý den, prosím jak nastavit na hodinkách Fitbit Versa 2 češtinu? Zkouším různé návody a pořád je vše v angličtině.

Dobrý den, na hodinkách ani v aplikaci nemám Alexu, jde to nějak řešit? Byla tam pouze druhý den, potom zmizela z hodinek i z aplikace na telefonu.

Dobrý den, píšete, ze hodinky mají oxymetr, to ale není pravda.

proč se vůbec neukazuje teplota kůže????

dobrý den. na hodinkách mi chodí notifikace pouze z Facebooku, Messengeru a to je vše co se aplikaci týče. chci přidat i WhatsApp a instagram, ale v aplikaci fitbit tyhle dvě appky prostě nejsou. Co mám udělat když potřebuju nptifikace z WhatsApp a Instagramu?

dobrý den, v aplikaci se mi prostě stále ani po 4 nocích neobjevuje teplota kůže. zařízení je aktualizovane a úplně nové. měla jsem hodinky na zápěstí už 4 noci a stále teplota kůže se neukazuje !!! co mám delat

Dobrý deň, ako prehodím jazyk v hodinách na slovenský alebo český? Tam isto mi nejde zapnúť notifikácie na sms či messenger, v aplikáci to mám síce zapnuté, no stále mi píše že mám resetovat mobil.. ďakujem

123...
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií