AD homeoffice AP+ plus nový vizuál

Gutenachtmärchen aus dem Wald

Zobraziť katalóg
Gutenachtmärchen aus dem Wald E-kniha, Německy
Elektronická kniha
2012, Německy, 88 strán
4,42 €
Do košíka Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Pridať do zoznamu
Kód:  EK2211 ISBN: 978-80-874-1547-4
Gutenachtmärchen aus dem Wald 4,42 € Ihneď k čítaniu
Do košíka

Gutenachtmärchen aus dem Wald

Liebe Kinder,

ich habe für euch ein Buch mit Märchenerzählungen aus der tschechischen Natur geschrieben, die, ob ihr es glaubt oder nicht, wirklich passiert sind.
Vielleicht nicht genauso wie hier niedergeschrieben, vielleicht habe ich etwas vergessen oder etwas hinzugedichtet, aber die Tiere leben hier wirklich irgendwo, auch wenn einige anders heißen als hier in diesem Buch – darum haben sie mich gebeten, weil sie gern ihre Ruhe haben – und sie wollen wohl auch nicht, dass sie jemand bei einer Begegnung um einen Eintrag ins Poesiealbum bittet. Andere wiederum drücken euch gern die Pfote oder die Kralle. Das ist wie mit den Menschen, jedes Tier ist anders, und das ist gut so.
Doch urteilt selbst.
Ich habe für dieses Buch einundzwanzig Märchenerzählungen ausgewählt, und wenn sie euch gefallen, dann liegen noch weitere in meiner Schreibtischschublade. Also passt schön auf, dass euch nichts entgeht …

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Porovnať
Viac parametrov
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
P-DC1-WEB03
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií