Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Diskusia k Kaspersky Anti-Virus pre 1 PC na 12 mesiacov (elektronická licencia)

Zobraziť katalóg
Kaspersky Anti-Virus pre 1 PC na 12 mesiacov (elektronická licencia) - Antivírus

Diskusia k Kaspersky Anti-Virus pre 1 PC na 12 mesiacov (elektronická licencia)

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Kaspersky Anti-Virus pre 1 PC na 12 mesiacov (elektronická licencia), na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Kaspersky Anti-Virus pre 1 PC na 12 mesiacov (elektronická licencia) ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Kaspersky Anti-Virus pre 1 PC na 12 mesiacov (elektronická licencia) vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den, je možné tento zakoupený a nainstalovaný produkt převézt na nový počítač? Děkuji za odpověď.

Jak instalovat licenci Kaspersky zakoupenou v Alza?

Dobrý den, kupil som si internetové zabezpečenie pre 1 zariadenie na 1 rok Kaspersky, na email mi doslo potvrdenie o kupe s odkazom na alza.sk kde je aktivacny kod, problem je ze neviem nikde najst subor ktory si mozem stiahnut na PC, a na ich oficialnej stranke som to nenasiel. Dakujem.

Nejde mi nainstalovat do Noťase,už 3 týdny to řeším s Alzou a zatím bez úspěchu :( máte někdo podobnou zkušenost? Děkuji

Dobrá den, zakoupil jsem 6.10.2017 v Alze antivirus, k aktivaci jsem se dostal až teď. Mám účtenku se seriovým číslem, ale nemám aktivační klíč. Co s tím? díky

Dobry den, je mozne koupit novou licenci a prodlouzit jiz aktivovanou nebo to zacne odpocitavat znova na rok? Konci mi licence a chtel bych koupit vyhodneji na vic pc. Tak jestli musim cekat na expiraci..

nejde mi spustit antivirus od kasperskeho

Dobrý den, s antivirem mám problém. Po zapnutí antivirus hlásí, že jsou databáze zastaralé. Pokud spustím aktualizaci, nedokončí se a ve správě je napsáno, že nebyly nalezeny aktualizační balíčky. Jde s tím něco udělat ?

Dobrý den, zakoupila jsem u Vás tento program spolu s novým notebookem. Program jsem nainstalovala, ale mám problém s licenčním kódem. Nejsem schopná ho nikde dohledat. Na jiný dotaz tu odpovídáte tak, že je třeba rozkliknout obrázek. Mám pocit, že jsem snad proklikala úplně všechno. Udělala jsem si print screeny obrazovky, ale bohužel je do tohoto dotazu nemůžu připojit, abych Vám to ilustrovala. Po rozkliknutí všeho možného se mi vždycky zobrazí jen tři kroky, které mám udělat ke stažení programu a jako poslední krok je uvedeno: Po instalaci vložte do aplikace níže uvedený Aktivační kód. Jenže...níže uvedeného nikde nic není. Už vážně nevím možná jen špatně hledám. Platnost nainstalovaného programu mi vyprší za pět dní, tak se bojím, abych o celý produkt nepřišla. Moc Vám děkuji za odpověď a přeji hezký zbytek dne! :-)

Dobrý den, zakoupil jsem si u Vás tento antivirus, nainstaloval a aktivoval. Nyní bych potřeboval uvést celé PC do továrního nastavení. Bude poté možné znovu použít zakoupený aktivační kód v programu, aby dál běžela licence?

12
P-DC1-WEB04
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií