Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Diskusia k Logitech G933 Artemis Spectrum

Zobraziť katalóg
Logitech G933 Artemis Spectrum - Herné slúchadlá

Diskusia k Logitech G933 Artemis Spectrum

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Logitech G933 Artemis Spectrum, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Logitech G933 Artemis Spectrum ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Logitech G933 Artemis Spectrum vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den mám Logitech G933 Artemis Spectrum a při aktualizaci FW nastala chyba a napajecí USB adapter přestal svítit a sluchátka taktéž nereagují, je možnost mimozáruční opravy? Děkuji

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jestli by nebylo možné, u vás zakoupit zvlášť USB receiver na sluchátka Logitech G933?

Zdravim, nachytal jsem se a koupil herni sluchatka s virtualnim 7.1. Tyto maji opravdovy 7.1?

je divné, že jiné eshopy umí tyto sluchátka za 2800,- kč, proč jsou na Alze o 2000 dražší ?

proč je bíla verze dražší než než černá? jste snad rasisti?

Dobry den, mam problem ze se mi sluchatka nevypnou jen se vypne zvuk(kdyz je mam pomoci wifi) takze musim usb vyndat a zase zandat aby mi zvuk naskocil. To same se mi stavalo u sluchatek ktere jsem mel predtim uplne ty same nez mi je alza reklamovala a dala tyto same se stejnym problemem.

Dobrý den. Tyto sluchátka jsou výborná, ale občas se stane, že se vysílač sám od sebe přepne do nějakého "jiného" režimu. Ve správci zařízení se míso Logitech G933 Gaming wireless headset objeví zařízení Avnera AV6301, vysílač se odpojí a zelená dioda na něm přestane blikat. Následně jej musím třeba 30x odpojit a zapojit aby se vysílač zase správně zapnul. Zkoušel jsem přeinstalovat software, zkoušel jsem Windows 7 i Windows 10, zkoušel jsem i 3 jiné počítače a také OS Linux. Problém stále přetrvává. Nesetkali jste se s tímto problémem, neznáte řešení? Děkuji

Dobrý den. V recenzích ke sluchátkům je uvedeno, že před použitím je třeba nainstalovat příslušný software. Tomu rozumím u PC, ale jak je tomu ve spojení s PS4 ?

Dobry den, proc neni explicitne receno, ze veskery software od vyrobce je pouze pro Windows a nikoliv pro Linux? V podstate jsem si koupil sluchatka 7.1, ktere neni mozne provozovat v jinem rezimu nez 2.0 a to bez subwofferu. Tyto udaje se dost spatne dohledavaji a u sluchatek k PC by me tohle vazne nenapadlo. Jaky muze byt muj nasledujici postup? Protoze jedinna varianta, ktera me ted napada je odstoupeni od smlouvy.

Dobrý deň, pred rokom som si od Vás kúpil tieto slúchadlá. Stratil som bezdrôtový USB kľúč. Je možné dodatočné kúpiť rovnaký samostatne ?

12
P-DC1-WEB16
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií