PET AD homeoffice

Diskusia k Microsoft Office 365 pre jednotlivca s 1 TB úložiskom – len pri nákupe nového PC, notebooku alebo MAC

Zobraziť katalóg
Microsoft Office 365 pre jednotlivca s 1 TB úložiskom – len pri nákupe nového PC, notebooku alebo MAC - Kancelársky softvér

Diskusia k Microsoft Office 365 pre jednotlivca s 1 TB úložiskom – len pri nákupe nového PC, notebooku alebo MAC

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Microsoft Office 365 pre jednotlivca s 1 TB úložiskom – len pri nákupe nového PC, notebooku alebo MAC, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Microsoft Office 365 pre jednotlivca s 1 TB úložiskom – len pri nákupe nového PC, notebooku alebo MAC ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Microsoft Office 365 pre jednotlivca s 1 TB úložiskom – len pri nákupe nového PC, notebooku alebo MAC vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den. Zakoupila jsem Office 365 a Internetove zabespečení, ale nejde to aktivovat. Nemužu najít klíč k tomu. Prosím porad'te.

Dobrý den, prosím, pozor. U verze WZ096k0 máte napsáno v parametrech, že se jedná o komerčně použitelou licenci. Děkuji za informace a jsem s pozdravem. Mgr. Jan Kološ, advokát ev.č. ČAK 16383 Mail: [email protected] TEL. + 420 734 735 698 AK: KOLOŠ, advokátní kancelář, IČO 04192575, sídlo: Újezd 450/40, 11801 Praha 1 - Malá Strana č.účtu: 2111830081/2700 Dne 13. ledna 2016 9:25 napsal(a): > [image: Alza.cz] > > Dobrý den, > > děkujeme za váš email. > > 1 Tato licence není určena pro komerční využití. > 2 Jedná se o stejný produkt nicméně tato verze není v akci. > 3. Produkt s tímto kódem je identický s odkazem který jste zaslal, jedná > se o kódové označení zlevněné verze licence.. > > V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat. > > > > *Miroslav Kalista - Alza.cz* > Obchodní podpora > > Tel: +420 225 340 111 > https://www.alza.cz/kontakt > Otázka > > Dobrý den, > > Rád bych zakoupil notebook a k tomu MS Office 365. > > 1) > Nabízíte slevu na MS Office 365 pro jednotlivce na > https://www.alza.cz/media/kod/WZ096k0S > kde není ale uvedeno, zda se jedná o komerční použití. Nákupní kód je > "WZ096k0S". U tohoto produktu schází přesný popis parametrů a proto nevím, > jestli je produkt možné použít pro komeční použití. > > 2) > Na linku > https://www.alza.cz/media/microsoft-office-365-pro-jednotlivce-predplatne-na-1-rok-d564108.htm?o=2 > > Je to pravděpodobně stejný produkt, jen má nepatrně odlišný kod a to > "WZ096k0" > > 3) > Prosím, je MS Office 365 pod kódem "WZ096k0S" také ke komerčnímu použití? > > Prosím, až mi budete posílat odpověď, abyste do odpovědi také uvedli celý > můj dotaz výše. > > Děkuji za odpověď a jsem s pozdravem. > > Mgr. Jan Kološ, advokát > > Ohodnoťte práci operátora > > > > > Dotaz CCT1923389 > > > [image: Mapa] > Kde nás najdete? > *60 výdejních míst v ČR* [image: > Tel] > Potřebujete poradit? > *225 340 111* [image: FAQ] > Hledáte odpověď? > *FAQ* & *Kontaktní formulář* > > Konzole Mail ID: 66213770

Dobry vecer, prosim kde najdem kod na stiahnutie zakupenej licencie Office Objednávka: 156555022 Dakujem Zbojova

Dobrý den, na daňový doklad č. 2153170721 jsem zakoupil NTB Lenovo s předinstalovaným MS Office 365. Pro jeho spuštění je nutný licenční klíč. Protože nejsem registrován v sekci Moje Alza, očekával jsem zaslání odkazu pro získání licence na e-mail, ale dosud jsem nic nedostal.

Zakoupil jsem s novým počítačem licenci MSOffice 365 na jeden rok. Od kdy běží ten rok? Od okamžiku zakoupení, nebo od okamžiku aktivace? Chtěl bych tuto licenci totiž začít využívat až později, cca za půl roku.

Dobrý den, zakoupila jsem Notebook HP 240G7 A Office 365 pro jednotlivce instalace nejde, hlásí že kod už je použit, nevím zda jsem udělala chybu, jde to vrátit? A nainstalovat znovu? Faktura 2197751771 ze dne 9.12.2019 prosím o radu děkuji

Dobrý den, zakoupila jsem nový NTB s licencí Microsoft Office 365. Po zadání aktivačního klíče na stránkách setup.office.com se opakovaně zobrazuje chybová hláška - "Omlouváme se, teď nemůžeme nastavit váš účet. Kód chyby: 6" - nevíte jak mám postupovat dál? Děkuji.

objednávka 187840531 dobrý večer,kde prosím najdu kód k aktivaci oficce 365 ?dekuji Eva

Dobrý den. Ráda bych se zeptala, zda se program aktivuje s jeho zakoupením nebo až po prvním přihlášením. Popřípadně, jak dlouho mám na jeho aktivaci. Děkuji.

Jaká je cena po ročním používání?

123...
P-DC1-WEB11
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií