Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Diskusia k myPhone Hammer 4, čierny

Zobraziť katalóg
myPhone Hammer 4, čierny - Mobilný telefón

Diskusia k myPhone Hammer 4, čierny

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa myPhone Hammer 4, čierny, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu myPhone Hammer 4, čierny ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k myPhone Hammer 4, čierny vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý den. Jen malý dotaz.. Lze prohlížet s tímto telefonem internet ? Respektive jestli má prohlížeč internetu.

Dobrý den, dají se na tomto mobilním telefonu přesměrovávat hovory?

Dobrý den,zakoupil jsem mob.telefon Hammer 4 dne 7.2.2023 k němu též paměťovou kartu.Po pořízení žadané fotografie nemohu změnit t.zv.tapetu.Po všech potřebných kliknutí telefon hlásí : plná PK.V prodejně Vodafone po konzultaci s pracovníky mně bylo řečeno,že závadu vykazuje mob.telefon.Prosím o sdělení jak postupovat při vyřízení reklamace po případě kam uvedený aparát odnesti

Dobrý den,jsem majitelem telefonu Hammer 4,chci změnit tapetu displeje.Zakoupil jsen paměťovou kartu vyfotil potřebné,ale při zadání požít jako tapeta dostanu po potvrzení OK sdělení: nedostatek paměti.Kde je chyba? Druhý dotaz: Jaký je postup, abych mohl pořízenou fotografii odeslat buď jako MMS nebo SMS.Děkuji H.K.

Dobrý den, asi zbytečný dotaz před koupí pro seniora, telefon HAMMER 4 pracuje s - "má české menu" ?. Děkuji za odpověď. Beneš Litomyšl

Dobrý deň, chcel by som poprosiť o pomoc. Vždy keď prijmem hovor, tak sa mi automaticky prepne na handsfree, aj keď som ich nikdy nemal zapojené a následne musím manuálne prepnúť na telefóne na reproduktor aby som počul volajúceho. Vedeli by ste mi prosím poradiť kde sa to dá prepnúť aby pri prijatí hovoru som mal zvuk z reproduktora a nie z handsfree, bez toho aby som to pri každom hovore musel prepínať? Za odpoveď vopred ďakujem.

dobrý deň, chcem sa opýtať čo môže byť príčinou, ak niekto ma zavolá na mobil resp. volám ja z mobilu..a.. mňa nepočuť, avšak ja "druhú stranu" počujem zreteľne..

Dobrý den, telefon zvoní velmi tiše. V položce Nastavení není k dispozici možnost "profily", pouze Dual SIM Telefon (zde položka profily také není) Mobilní sítě Zabezpečení Připojení Obnovení nastavení Jak hlasitost vyzvánění upravíme?

KED CHCEM FOTIT UKAZUJE ZE CHYBA FOTOAPARATU

jebol som mobil o zem a nejde čo mam robit???

123...
P-DC1-WEB08
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií