PET AlzaBoxy Q1

Posel hydrometeorologického ústavu, To jeli dva ve vlaku

Zobraziť katalóg
Posel hydrometeorologického ústavu, To jeli dva ve vlaku Audiokniha
4,0 1 hodnotení
Vypočujte si ukážku
Audiokniha na stiahnutie
Česky, 1 hod. 5min
Číta: Zdeněk Svěrák
7,30 €
Do košíka Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Pridať do zoznamu
Kód:  AKA010
Posel hydrometeorologického ústavu, To jeli dva ve vlaku 7,30 € Ihneď k stiahnutiu a počúvaniu
Do košíka

Posel hydrometeorologického ústavu, To jeli dva ve vlaku

To jeli dva ve vlaku už svým názvem připomíná začátek nějakého vtipu. Na té hříčce je znát, že jsem byl venkovským učitelem a že jsem miloval Fráňu Šrámka a Karla Čapka. Nejvíc vás asi potěší dva herci, kteří tu zanechali stopu svých hlasů: Bohuš Záhorský a Rudolf Deyl ml. A to nevíte, jak první z nich potěšil mě. Po natáčení mně, nesmělému začínajícímu autorovi řekl: Človíčku, měl byste zkusit napsat něco pro divadlo nebo pro film, poněvadž umíte dialog. Posel hydrometeorologického ústavu je veselejší kousek. Fascinovali mě tenkrát podvodníci a mystifikátoři. Tak dlouho jsem o nich psal povídky, až jsem se usadil na mystifikaci s Járou Cimrmanem. Posel byl natočen dvakrát. Poprvé s Karlem Högerem v roli zubaře a s Jiřím Sovákem v roli Rouska. Tato verze byla však na příkaz shora v sedmdesátých letech smazána, neboť režisér Jan Fuchs se octl na černé listině. Vy máte v ruce pozdější jeho nahrávku, při níž přidělil zubaře Josefu Abrhámovi a Rouska bůhvíproč mně. Z tohoto hlediska je dobře, že je verze se Sovákem zničena. Aspoň nemáte srovnání. Zdeněk Svěrák.

Parametre a špecifikácia

Porovnať
Viac parametrov

Kapitoly:
  • Posel hydrometeorologického ústavu
  • To jeli dva ve vlaku
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
Príslušenstvo pre Posel hydrometeorologického ústavu, To jeli dva ve vlaku
P-DC1-WEB04
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón: