Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Nákupy pod palcom s aplikáciou Alza

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Zobraziť katalóg
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty E-kniha, Česky
Elektronická kniha
2014, Česky, 154 strán
Kód:  EK11148 ISBN: 978-80-875-0052-1

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty Predaj skončil

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice. Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol, pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Porovnať
Viac parametrov
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
P-DC1-WEB02
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií