Emise pro AP+ v app - všechny segmenty Emise pro AP+ v app - všechny segmenty

Diskusia k WD My Cloud EX2 Ultra 12 TB (2× 6 TB)

Zobraziť katalóg
WD My Cloud EX2 Ultra 12 TB (2× 6 TB) - NAS

Diskusia k WD My Cloud EX2 Ultra 12 TB (2× 6 TB)

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa WD My Cloud EX2 Ultra 12 TB (2× 6 TB), na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu WD My Cloud EX2 Ultra 12 TB (2× 6 TB) ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k WD My Cloud EX2 Ultra 12 TB (2× 6 TB) vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Dobrý deň, chcem sa spýtať aký je postup zapnutia WD MY CLOUD EX2 ULTRA 2x4TB po výpadku elektrického prúdu. Ide o to, že pri výpadku prúdu na viac hodín, sa toto zariadenie MY CLOUD EX2 ULTRA 2x4TB nedá zapnúť inak ako tvrdým resetom (vytiahnutie z el. siete a následne zapnutie do el. siete.) Ako je možné toto zariadenie zapnúť na diaľku? Je vôbec toto možné alebo treba vždy po takomto dlhšom výpadku el. prúdu fyzicky prísť k zariadeniu, odpojiť a následne zapojiť do siete? Ďakujem za odpoveď.

Dobrý deň Kúpil som už dávnejšie u vás tento výrobok, ale odišiel mi jeden z dvoch diskov vo vnútri. Môžete mi prosím poradiť náhradný disk? Ďakujem za ochotu.

Dobrý den, prosím zakoupil jsem u Vás NAS WD mycloud EX2 ultra 12T (2x 6T) a potřeboval bych nový napájecí adaptér. Bylo by možné ho sehnat? Velice Vám děkuji za případnou pomoc.

Dobrý deň ako dosiahnem aby Tv,ktorá je pripojená v domácej sieti prehrávala filmy z Wd my Cloud foto a hudba ide len filmy a Home videá nie ...Tv vidí zariadenie WD ale po rozbalení obsahu je vidno iba priečinky Music a Pictures.Do ktorej zložky je potrebné video súbory nakopírovať aby to bolo prehrávatelné.Ďakujem za každú radu.....

Dobry den, rad bych se zeptal jak probiha reklamace vadneho disku? Musim prinest cele zarizeni? Dekuji

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, co je součástí balení. Na Vašich stránkách jsem to nenašel. Příjemný den Zd.

Dobrý den,disk je kabelem připojený, s PC komunikuje, na PC je vidět jeho ikona(obrázek) v položce síť ale v položce tento počítač v "umístění v síti" není v rámci domácí sítě vidět, co je potřeba udělat, aby se v domácí síti objevila jeho ikona a dostal jsem se ke složkám na tomto disku. Jestli je k tomu potřeba nainstalovat soubor WDMyCloud_win.exe (Windows), tak ten jsem nenašel. Mám Win.10 Pro.

Zakoupil jsem síť. disk My ClodeEX2Ultra 12 TB. Připojil se ale nevytvořila se mi na obrazovce ikona, disk nevidím, takže nemůžu zkopírovat soubory ze starého síť disku přetažením pomocí kurzoru na tento nový, jak dostat ikonu tohoto disku na obrazovku?

Dobrý den, jak je možné kopírovat data přímo z externího disku, který je připojen přímo do USB NAS, aniž by data běžela přes síť? Když začnu kopírovat, tak to podle rychlosti přenosu vypadá, že data jedou po síti a nikoli napřímo mezi NAS a připojeným HDD do NAS. Přenosová rychlost je cca 11MB/s. To potom naprosto nechápu proč má NAS USB.

P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií