AD homeoffice PET

Diskusia k Xiaomi Redmi Note 3 16 GB strieborný

Zobraziť katalóg
Xiaomi Redmi Note 3 16 GB strieborný - Mobilný telefón

Diskusia k Xiaomi Redmi Note 3 16 GB strieborný

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Xiaomi Redmi Note 3 16 GB strieborný, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Xiaomi Redmi Note 3 16 GB strieborný ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Xiaomi Redmi Note 3 16 GB strieborný vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.

Chtěl bych se zeptat jestli opravdu nelze vložit kartu SD ?? Jestli to není tak jako u jiných mobilu že lze mít v mobilu buď 2 SIM karty nebo 1 SIM kartu a 1 SD kartu ?? děkuji za odpověď

Dobrý den, koupil jsem si tento mobil a nefungují mi aktualizace Xiaomi. Aktualizace se stáhne a potom mě vyzve ať restartuji mobil, že se nainstaluje. Tak restartuju mobil a napíše to po každý aktualizace se nezdařila. Zkoušel jsem i obnovení továrních dat a taky nepomohlo. Dále se jedná o aplikaci: Pokemon go, normálně jí stáhnu, zapnu, (mám zaplé data i GPS) a stále mi to píše GPS signal not found. Když jsem zkoušel GPS test, ukazovali mi to, že se nacházím někde v Lotyšsku, nebo kde to bylo. Děkuji za každou radu. Hlavně mi jde o ty aktualizace. Byl jsem se už ptát v O2 i CZC a nikde nevěděli. Alzu mám celkem daleko tak se dostavit zatím nemůžu.

Dobrý den, všude čtu něco o rychlém nabíjení... Přiložená nabíječka má pouze 0,5 A, což mi přijde málo. Nabíjím mobil celé odpoledne a pořád nic. Teď jsem vzal nabíječku samsung 2.0A a je to mnohem lepší. Můžu ji používat?

Dobrý den, jsem cizinec, a mě zajímá otáz?? přítomnosti ruského, ukrajinského jazyka. Děkuji

Dobrý den,koupil jsem si xiaomi redmi note 3 a chtěl bych si k němu pořídit i nějaké chytré hodinky,mohli by jste mi prosím poradit aby vše bylo kompatibilní a fungovalo to jak má.|Děkuji

Je LTE na tomto zařízení vůbec pracovat cz

Dobrý deň, Chcem sa opýtať, že keď si kúpim tento mobil a zapnem ho, tak aký jazyk v ňom budem mať? Slovenský ? Predom ďakujem za odpoveď :)

Dobrý den, po zakoupení tel. u vás není v tel. nastavený český jazyk, jenom částečně. Co stím mám dělat? Děkuji. Xiaomi redmi 3

Dobrý den zajímalo by mě jak probíhá servis u značky Xiaomi ....kdo to u nás servisuje atd díky

P-DC1-WEB16
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií