AlzaBoxy Q1 AD homeoffice

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Zobraziť katalóg
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele E-kniha, Česky
Elektronická kniha
Autor: Ivan Soukal
2014, Česky, 160 strán
7,84 €
Do košíka Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Pridať do zoznamu
Kód:  EK15484 ISBN: 978-80-247-5465-9
Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele 7,84 € Ihneď k čítaniu
Do košíka

Základní bankovní služby a asymetrie informací z hlediska spotřebitele

Publikace se jako jediná na našem trhu podrobně věnuje chování spotřebitelů základních bankovních služeb a problému asymetrie informací, jehož negativními dopady jsou spotřebitelé stiženi. Autoři zkoumají příčiny tohoto jevu, provádějí jeho analýzu na trhu Evropské unie a navrhují vlastní řešení.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Porovnať
Viac parametrov
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
P-DC1-WEB18
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií