AD homeoffice AD homeoffice

Spoločnosť HP ponúka päťročný a trojročný servis na svoje monitory

Zobraziť katalóg

Sponzorovaný článok

• Autor: Redakcia

Nebudeme si nič nahovárať. Keď sa objavia problémy s monitorom počítača, môže to byť malér. Aj drobné ťažkosti môžu prácu poriadne skomplikovať a nie každý je počítačový odborník, aby si poruchu vyriešil sám. Zákazníci, ktorí si zaobstarali LCD monitor od spoločnosti HP môžu pokojne spať. HP sa o riešenie problémov postará. Ako to funguje?

Záruka a servis HP na päť rokov

Porucha? Volajte zákaznícke centrum HP

Pokazil sa vám monitor značky HP? V tom prípade môžete priamo kontaktovať zákaznícke centrum spoločnosti HP na telefónnej linke +421 2 6862 2071, ak voláte zo Slovenska, prípadne +420 239 016 398 pri volaní z Česka. Dostupnosť kontaktného centra je od pondelka do piatka, 8 : 30 – 17 : 00 (okrem štátnych sviatkov).

V zákazníckom centre HP na vás čakajú preškolení špecialisti, ktorí vám na diaľku pomôžu opraviť niektoré problémy. Niektoré poruchy ale nie je možné opraviť na diaľku a vyžadujú osobný zásah technika v servisnom centre. Aj v takomto prípade vám pomôže operátor zákazníckej linky.

Záruka a servis HP na päť rokov

HP vymení reklamovaný LCD za náhradný

Lenže čo robiť, keď je porucha vášho LCD monitora tak vážna, že musí do servisu? Bez monitora veľa práce neurobíte. Na to je tu služba výmeny poškodeného LCD monitora.

Ak sa rozhodnete pre službu výmeny poškodeného LCD, pracovník servisného strediska s vami dohodne očakávaný termín vyzdvihnutia zariadenia. A nezáleží na tom, či ide o domáci, alebo pracovný monitor. HP príde kamkoľvek. Do rovnakej škatule, v ktorej bol dodaný náhradný LCD monitor, vložíte svoj poškodený LCD monitor. Na dodacej nálepke nájdete kontakt na kuriéra, s ktorým si dohodnete termín vyzdvihnutia poškodeného monitora.

Záruka a servis HP na päť rokov

Čo všetko si pripraviť v prípade reklamácie

Už pri komunikácii s operátorom a prípadnej dohode o odvoze poškodeného monitora majte pri sebe nasledujúce údaje a doklady:

  1. Sériové číslo výrobku P/N (ide o šesťmiestne číslo na štítku vášho zariadenia).
  2. Výrobné číslo výrobku S/N (desaťmiestne označenie výrobku, opäť nájdete na štítku, prípadne na faktúre).
  3. Doklad o nákupe zariadenia.

Ak si nie ste istí, či sa aj na váš monitor vzťahuje služba on-site servis, môžete si to na základe sériového čísla overiť na stránke služby HP Care Pack.

    Ktorých monitorov sa týka päťročný on-site servis HP?

    Päť rokov v pokoji, s istotou vzdialenej podpory či odvozu a výmeny poškodeného monitora môžete využiť v prípade nasledujúcich modelov:

    Ktorých monitorov sa týka trojročný on-site servis HP?

    Istotu vzdialenej podpory či odvozu a výmeny poškodeného monitora môžete využiť po dobu troch rokov v prípade nasledujúcich modelov:

      Záruka a servis HP na päť rokov
      i Mohlo by vás zaujímať

      Spoločnosť HP ponúka trojročný alebo päťročný on-site servis pre svoje LCD monitory. To znamená, že v prípade, keď sa nepodarí problém vyriešiť „na diaľku“ s pomocou preškoleného operátora, si spoločnosť po monitor príde a opraví ho. A aby ste nemuseli prerušovať prácu alebo zložito zháňať náhradu, tiež vám rovnaký monitor dovezie a vymení.

      Vytlačiť
      P-DC1-WEB07
      Zavoláme Vám a odborne poradime
      +421 2 5710 1800
      Otázka na objednávku
      Otázka na tovar
      Prosím, zadajte svoj telefón:
      Zavolajte mi
      Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
      Viac informácií Menej informácií