Avatar: Frontiers of Pandora (RECENZIE – Súhrn)

Na filmovom plátne je Avatar ako doma, v hernom svete ide ale o úplného zelen... nováčika. Akčná adventúra Avatar: Frontiers of Pandora od štúdia Massive Entertainment však na snímky Avatar a Avatar: Cesta vody Jamesa Camerona príbehovo nadväzuje. Aj Frontiers of Pandora vás zavedie na prekrásnu, ale smrteľne nebezpečnú planétu Pandora, kde sa v koži členky národa Na'vi musíte postaviť ľudskej armáde RDA. Všetko, čo o Avatar: Frontiers of Pandora potrebujete vedieť, vrátane toho, ako hra dopadla v recenziách, zistíte v tomto článku. Prečítať viac »

Assassin's Creed Mirage (RECENZIE – Súhrn)

Séria Assassin's Creed sa od egyptského dielu Origins vydala smerom k open-world RPG a mnohým hráčom chýbajú pôvodné uzavretejšie akčné adventúry, ktoré neponúkali také rozľahlé svety a viac sa sústreďovali na zakrádanie. Spoločnosť Ubisoft im vychádza v ústrety v podobe projektu Mirage. Čo o ňom vieme? Prečítať viac »

Assassin's Creed Valhalla: Dawn of Ragnarök (RECENZIA) – Po stopách ohnivých obrov

Už viac ako rok uplynul od vydania pôvodného titulu Assassin’s Creed Valhalla, ale vývojári sa oň stále starajú a pripravujú preň nový obsah. Po dvoch rozšíreniach ukazujúcich osudy hlavného protagonistu v Írsku a Francúzsku sa teraz v rámci DLC Dawn of Ragnarök dozvieme viac z mytologickej odnože ako Praotec Ódin. Viac v našej recenzii.

Prečítať viac »

FIFA 22 (RECENZIA) – Next-gen nahráva realizmu

Mnoho hráčov už musí mať vytvorený nepodmienečný reflex, ktorý vidinou padajúceho farebného lístia nespúšťa slintanie, ale núti všetky futbalovo pozitívnych obuť virtuálne kopačky. Nemôže za to nikto iný ako EA Sports so svojou sériou FIFA, ktorá sa objavuje v jesenných mesiacoch spoločne so štartom európskych ligových súťaží. Ani tento rok sa nevymyká pravidelným návykom, a preto sa v našej recenzii môžeme poriadne pozrieť na titul FIFA 22.

Prečítať viac »

Far Cry 6 (RECENZIA) – Revolucionárom na vlastnej koži

Ďalší ostrov odtrhnutý od okolitého sveta, ďalšia nová hlavná postava a ďalší magor na čele národa, ktorému sľúbili prosperitu, ale namiesto toho drie biedu s núdzou. Inak povedané, ďalší diel série Far Cry. Najnovší prírastok do tejto dlhoročnej značky je skutočne v mnohom podobný predchádzajúcim dielom a opäť stavia na voľnomyšlienkársku hrateľnosť v obrovskom otvorenom svete, v niektorých veciach je však iný, a dokonca aj lepší. V čom? To zistíte v našej recenzii. Prečítať viac »

Farming Simulator 22: dátum vydania, multiplayer a ďalšie info

Pokračovanie farmárskej simulácie od švajčiarskych vývojárov z Giants Software ponúkne niekoľko zaujímavých noviniek aj možnosť zahrať si s kamarátmi. Čo konkrétne majú vývojári pre Farming Simulator 22 pripravené a na čo sa môžeme tešiť, sa dozviete v tomto článku.

Prečítať viac »

Dying Light 2 Stay Human: dátum vydania, gameplay a ďalšie informácie

Svet plný infikovaných, aktívnych primárne v noci je späť. Čo môžete od pokračovania výbornej hororovej akcie Dying Light očakávať? Ako to je s češtinou, načo sa zameriava príbeh a kedy vyjde, si môžete prečítať v našom špeciále, zameranom na to, čo všetko o Dying Light 2 Stay Human z dielní Techland vieme.

Prečítať viac »

Life is Strange: True Colors (RECENZIA) – Nezabudnuteľná emocionálna jazda

True Colors je tretím veľkým titulom v sérii epizodických adventúr Life is Strange, ktoré prináša silné príbehy hlavných protagonistov disponujúcich určitou formou špeciálnych schopností. Za vývojom predošlých hier Life is Strange stálo štúdio Dontnod Entertainment, pod True Colors sa ale podpísali tvorcovia z Deck Nine, ktorí majú zatiaľ na konte vydarený prequel k prvému dielu série s názvom Life Is Strange: Before the Storm. Ako sa nám páčil ich najnovší počin, zistíte v recenzii. Prečítať viac »

Resident Evil Village: čeština, DLC a ďalšie info

Resident Evil: Village je priame pokračovanie podareného Resident Evil 7 od spoločnosti Capcom. Opäť sme sa vžili do úlohy Ethana Wintersa a dom Bakerovcov hrôzy teraz vystrieda viktoriánska dedina, ktorá bola väčšia, otvorenejšia, ale o fúz menej strašidelnejšia. Všetko, čo tomto survival horore potrebujete vedieť, sa dozviete v našom špeciále.

Prečítať viac »

Assassin’s Creed Valhalla: DLC, čeština, gameplay a ďalšie info

Historická séria Assassin's Creed rozprávajúca o večnom súperení Templárov a Asasínov je tu s nami už od roku 2007, kedy spoločnosť Ubisoft vypustila dnes už klasický diel z obdobia krížových vojen. Na to nadviazala desiatka plnohodnotných titulov, vedľajšie hry, mobilné hry a tiež filmy a komiksy. 10. novembra 2020 vyšiel zatiaľ posledný diel Assassin's Creed Valhalla, ktorý nám sprístupnil život Vikinga dobývajúceho anglické brehy v 9. storočí. V nasledujúcich riadkoch sa dočítate, čo všetko o tejto výprave vieme.

Prečítať viac »

Rainbow Six Extraction: dátum vydania, gameplay a ďalšie info

Rainbow Six Extraction je na kooperáciu orientovaná taktická FPS, ktorá vznikla z obľúbenej FPS Rainbow Six Siege, v ktorej sa najskôr objavila ako dočasný režim PvE. Na jej vývoji pracuje Ubisoft Montreal, zatiaľ čo vydavateľom je Ubisoft. Primárnym rozdielom medzi oboma titulmi má byť zameranie, tentoraz sa totiž budete stretávať hlavne s monštrami ovládanými umelou inteligenciou. Čo ďalšie o Rainbow Six Extraction vieme, si prečítate v našom špeciále.

Prečítať viac »

FIFA 22: dátum vydania, gameplay a ďalšie info

Na svete existuje len málo istôt tak pevných ako každoročné vydávanie športovej série FIFA od EA Sports. Tohtoročný ročník FIFA 22 sa opäť objaví s jesenným padajúcim lístím, takže vám futbalové zápolenie ponúkne príjemnú alternatívu k vonkajšiemu pochmúrnemu počasie. Tvorcovia si na tento rok pripravili rad noviniek a vylepšení, o ktorých sa dočítate v našom článku.

Prečítať viac »

Life is Strange: True Colors: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

True Colors je najnovší titul v rodine príbehových adventúr Life is Strange. Za vývojom tentoraz nestoja autori predošlých hier Life is Strange z Dontnod Entertainment, ale štúdio Deck Nine, ktoré sa podpísalo pod veľmi podarený prequel k prvému titulu v sérii. Všetko, čo o Life is Strange: True Colors potrebujete vedieť, nájdete v našom špeciáli.

Prečítať viac »

Assassin's Creed Valhalla: Wrath of the Druids (Mini RECENZE) – Kelti vs. Vikingovia

Od vydania Assassin's Creed Valhalla v novembri už ubehla pomerne dlhá doba, počas ktorej ste mali dostatok času ovládnuť brehy Anglicka. Teraz sa už ako uznávaný náčelník, prípadne náčelníčka, klanu Raven môžete vydať za novými výzvami. Prvá z nich sa nachádza v Írsku, kde sa v rámci príbehového DLC Wrath of the Druids zapletiete do boja proti starodávnemu keltskému zoskupeniu druidov. Poďte sa s nami vydať na prieskum zeleného ostrova v našej mini recenzii.

Prečítať viac »

Nové hry – rok 2020

Posledný tohtoročný diel nášho pravidelného špeciálu je tu. Novembrové Nové hry mali dve hlavné hviezdy, next-gen konzoly PlayStation 5 a Xbox Series X/S. Tento mesiac má však, pri všetkej úcte k ubisoftiemu Fexynovi, jediného spoločného menovateľa. Tak schválne, či uhádnete, o ktorú hru ide (a schválne, či ju nestihnú naši severní slovanskí susedia ešte raz odložiť).

Prečítať viac »

Outriders: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Outriders je kooperatívne sci-fi akčné RPG, v ktorom sa v márnej snahe o záchranu ľudstva môžete vypraviť do hlbokého vesmíru, presnejšie na záhadnú planétu Enoch. Ambiciózna strieľačka od poľského štúdia People Can Fly (Bulletstorm, Painkiller) láka na dynamickú akciu a atraktívne prostredie, pokiaľ vás teda predchádzajúce riadky navnadili, pokračujte v čítaní, v našom špeciále sa totiž o tejto podarenej sci-fi hre dozviete všetko potrebné.

Prečítať viac »

Outriders (RECENZIA) – Akciou nabitá výprava na cudziu planétu

Poľské štúdio People Can Fly (Bulletstorm, Painkiller) sa vo svojom kooperatívnom akčnom RPG vydáva do hlbín vesmíru, kde budeme v koži členov jednotky Outriders bojovať o prežitie ľudskej rasy. Oplatí sa nasadnúť do hviezdnej lode a absolvovať cestu na druhý koniec galaxie, alebo bude nakoniec lepšie zostať na matičke Zemi? Dozviete sa v našej recenzii PS5 verzie.

Prečítať viac »

Cyberpunk 2077: Všetko, čo vieme (ŠPECIÁL)

Akčné RPG Cyberpunk 2077 sa niekoľko rokov pravidelne objavovalo v rebríčkoch najočakávanejších hier, a to z dvoch dôvodov. Po prvé – najnovší počin poľského štúdia CD Projekt Red sa z trailerov a ukážok javil naozaj skvele, a po druhé – hra bola niekoľkokrát odložená, čo očakávania mnohých hráčov našponovalo až k prasknutiu. Na konci roka 2020 však Cyberpunk 2077 skutočne uzrel svetlo nášho sveta, pokiaľ ale z nejakého dôvodu stále váhate, či je táto hra naozaj pre vás, v našom špeciále nájdete všetky potrebné informácie.

Prečítať viac »

Far Cry 6: season pass, HW nároky, dátum vydania a ďalšie info

Far Cry patrí medzi najúspešnejšie značky francúzskeho vydavateľstva Ubisoft, a hoci neprešla v posledných rokoch takou premenou ako napríklad sesterská séria Assassin's Creed, šiesty diel tejto open world FPS prináša niekoľko noviniek. Vo Far Cry 6 sa pozrieme do novej oblasti inšpirovanej súčasnou Kubou a pokúsime sa zvrhnúť neľútostného diktátora. A to všetko pochopiteľne v mene zábavnej sandboxovej hrateľnosti. Všetko, čo potrebujete o Far Cry 6 vedieť, nájdete v tomto článku.

Prečítať viac »

Doom Eternal: The Ancient Gods – Part Two (RECENZIA) – Riadne zakončenie príbehu FPS roka 2020?

Rozdelením deja hier na niekoľko častí sú známe predovšetkým epizodické adventúry. Tie na tomto prvku do istej miery stavajú svoju hrateľnosť, pretože nie je nič lepšie ako v jednej kapitole hráčov napnúť a nechať čakať na ďalšiu. FPS sa touto cestou veľmi nevydávajú. Otvorený koniec príbehu DOOM Eternal: The Ancient Gods – Part One bol kvôli tomu prekvapením, ktoré nás nabudilo na The Ancient Gods – Part Two. Ako na tom očakávané finále je, vám povie naša recenzia.

Prečítať viac »
+421 2 5710 1800