Ponuka práce v oddeleníCall centrum

{positionCount,plural, few {undefined voľné miesta} other {undefined voľných miest}}

Ide nám o jediné a pritom to najdôležitejšie – spokojných zákazníkov. Robíme pre nich všetko, čo je v našich silách.

Fotografia zamestnancov oddelenia Call Centrum
  • Sme na telefóne

    Máme čuch na to, ako vykúzliť dokonalú zákaznícku skúsenosť, aj keď sa na nás občas hrnie až 9 tisíc hovorov za deň.

  • Odpovedáme na e-maily

    Robíme všetko pre to, aby sme otázky vybavili čo najrýchlejšie. Sme dostupní ako na online chate tak cez kontaktný formulár.

  • Hlásime chyby

    Sme prepojením medzi firmou a zákazníkom. Máme prehľad, nič nám neutečie a práve vďaka tomu dokážeme naše služby neustále skvalitňovať.

  • Staráme sa o objednávky

    Sme v strehu, aby sa všetky objednávky našich zákazníkov vybavili včas.

  • Ideme s dobou

    Skrotili sme aj sociálne siete, preto sa s klientmi radi stretneme aj tam, kde radi trávia svoj čas.

Toto sme my

Všetci sa sem nezmestíme, tak ti predstavíme aspoň niektorých z nás.

  • Lenka Bartizalová

    Lenka Bartizalová

    Manažér CC

    V Alze som od septembra 2019 a s nadšením musím povedať, že dynamika, ktorú Alza má, ma proste nadchla. Baví ma tu rýchlosť, s ktorou môžeme veci meniť, bavia ma tu ľudia, ktorí sú skvelí. A spoločne, ako jeden tím, robíme všetko pre to, aby sme zákazníkom poskytli tie najlepšie, päťhviezdičkové služby. Hľadáme ďalších nadšencov, tak neváhaj a pridaj sa ku mne do tímu 😊

  • Sára Zajíčková

    Sára Zajíčková

    Teamleader CX

    V Alze som od roku 2017, kedy som nastúpila ako operátor. Za obdobie, čo som v Alze, som sa posunula na vedúceho oddelenia sťažností a ďalších dvoch malých oddelení. Počas mojej cesty sa mi podarilo získať veľa skúseností a zdokonaľovať svoje schopnosti.

  • Vojtěch Mareš

    Vojtěch Mareš

    Teamleader back office

    Počas môjho pôsobenia v Alze som mal možnosť vyskúšať si v praxi toľko procesov, koľko iní nespoznajú za celú svoju kariéru. Alza sa dokáže meniť doslova z minúty na minútu, čo je asi to, čo ma najviac baví. Okrem mojej rodiny a priateľov ma udržuje v dobrej nálade cukor a kotrmelce na tanečnom parkete.

  • Daniel Görner

    Daniel Görner

    Metodik – tréner

    Do Alzy som nastúpil v polovici roka 2018 ako operátor. Po pár mesiacoch mi bola ponúknutá pozícia tímlídra, a mal som teda príležitosť si počas sezóny 2018 vyskúšať aké to je, viesť tím. Teraz v Alze zastávam pozíciu Metodika, a na starosti mám výučbu a inováciu pracovných procesov a postupov našich operátorov. Zároveň zodpovedám za zlepšovanie celkovej komunikácie s našimi zákazníkmi. Ak teda nastúpiš k nám na call centrum, určite sa stretneme a všetko ťa rád naučím.

Prečo u nás pracovať?

  • Sme centrom všetkého diania vo firme.
  • Nepoznáme nudu, naša práca je rôznorodá.
  • Podieľame sa na úspechu aj podobe nových projektov.
  • Sme otvorení novým nápadom.
  • Nečakáme, že budeš IT expert – všetko ťa naučíme.
  • Namiesto písania všetkými desiatimi stačí
    cit pre komunikáciu a správna gramatika.

Naskočte k nám

Nevybrali ste si, alebo chcete pozíciu šitú na mieru? Dajte o sebe vedieť a pošlite nám svoj životopis.

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správca os. údajov je Alza.cz a. s., IČO 27082440 a Spracovateľom osobných údajov je spoločnosť Alza.sk s. r. o., IČO 36562939. Vaše os. údaje spracovávame na to, aby sme danú pozíciu (a prípadne aj inú pozíciu) obsadili vhodným kandidátom. Vami poskytované osobné údaje (vr. CV) sú potrebné na rozhodnutie o uzavretí prípadnej pracovnej zmluvy (právny základ spracovania).
Viac pozri www.alza.sk/privacy-policy