Ide nám o jediné a pritom to najdôležitejšie – spokojných zákazníkov. Robíme pre nich všetko, čo je v našich silách.
Máme čuch na to, ako vykúzliť dokonalú zákaznícku skúsenosť, aj keď sa na nás občas hrnie až 9 tisíc hovorov za deň.
Robíme všetko pre to, aby sme otázky vybavili čo najrýchlejšie. Sme dostupní ako na online chate tak cez kontaktný formulár.
Sme prepojením medzi firmou a zákazníkom. Máme prehľad, nič nám neutečie a práve vďaka tomu dokážeme naše služby neustále skvalitňovať.
Sme v strehu, aby sa všetky objednávky našich zákazníkov vybavili včas.
Skrotili sme aj sociálne siete, preto sa s klientmi radi stretneme aj tam, kde radi trávia svoj čas.
Všetci sa sem nezmestíme, tak ti predstavíme aspoň niektorých z nás.
V Alze som od septembra 2019 a s nadšením musím povedať, že dynamika, ktorú Alza má, ma proste nadchla. Baví ma tu rýchlosť, s ktorou môžeme veci meniť, bavia ma tu ľudia, ktorí sú skvelí. A spoločne, ako jeden tím, robíme všetko pre to, aby sme zákazníkom poskytli tie najlepšie, päťhviezdičkové služby. Hľadáme ďalších nadšencov, tak neváhaj a pridaj sa ku mne do tímu 😊
V Alze som od roku 2017, kedy som nastúpila ako operátor. Za obdobie, čo som v Alze, som sa posunula na vedúceho oddelenia sťažností a ďalších dvoch malých oddelení. Počas mojej cesty sa mi podarilo získať veľa skúseností a zdokonaľovať svoje schopnosti.
Počas môjho pôsobenia v Alze som mal možnosť vyskúšať si v praxi toľko procesov, koľko iní nespoznajú za celú svoju kariéru. Alza sa dokáže meniť doslova z minúty na minútu, čo je asi to, čo ma najviac baví. Okrem mojej rodiny a priateľov ma udržuje v dobrej nálade cukor a kotrmelce na tanečnom parkete.
Do Alzy som nastúpil v polovici roka 2018 ako operátor. Po pár mesiacoch mi bola ponúknutá pozícia tímlídra, a mal som teda príležitosť si počas sezóny 2018 vyskúšať aké to je, viesť tím. Teraz v Alze zastávam pozíciu Metodika, a na starosti mám výučbu a inováciu pracovných procesov a postupov našich operátorov. Zároveň zodpovedám za zlepšovanie celkovej komunikácie s našimi zákazníkmi. Ak teda nastúpiš k nám na call centrum, určite sa stretneme a všetko ťa rád naučím.
Nevybrali ste si, alebo chcete pozíciu šitú na mieru? Dajte o sebe vedieť a pošlite nám svoj životopis.
© 1994 – 2023 Alza.sk