Ponuka práce v oddeleníOnline marketing

2 voľné miesta

Ideme na vlne internetu. PPC, CTR, CPT aj ROI sme zaradili do svojich slovníkov. Každý z nás sme unikát, dohromady nerozlučný tím s Alza dušou.

fotografie zamestnancov IMKT oddelenia

PPC

Najpočetnejší tím nášho oddelenia, ktorý denne zakladá, optimalizuje a vyhodnocuje PPC kampane v systémoch Google AdWords aj Sklik. PPC žije číslami a všetky aktivity podriaďuje jedinému cieľu – zisku.

Display

Šesťčlenný tím sa stará o display kampane, priamy nákup, kampane GDN, videoreklamu na YouTube aj RTB. Vďaka usilovnej práci sa snaží zvrátiť mýtus, že ROI display kampaní musí byť vždy záporné.

Analytici

Nový tím analytikov rieši atribučné modelovanie, ktoré nám pomáha kampane spravodlivo vyhodnocovať, aj všemožné analýzy nákupných dát. Tyká si s Google Analytics a more času trávi v našej OLAPovej kocke aj databázach.

Segmenty

Tím špecialistov s veľkým záberom v online marketingu a presahmi do nákupu, obsahovej redakcie aj marketingu sa stará o zverené produktové segmenty a značky ako o vlastné. Všetkými prostriedkami sa snaží robiť segment a obrat krajší.

Sociálne siete

Facebook s desiatkami tisíc fanúšikov, trendy Instagram aj stručný ale úderný Twitter nás naozaj baví. Náš tím kreatívnych špecialistov denne vymýšľa tie najlepšie posty, súťaže, fotky aj reklamy, ktorými publikum maximálne zaujme.

Voľné pracovné miesta v oddelení: Online marketing

Toto sme my

Všetci sa sem nevojdeme, tak ti predstavíme aspoň niektorých z nás.

  • Daniel Munzar

    Daniel Munzar

    Grafik

    Dan je síce vekom junior, s grafikou sa ale vie pomaznať láskyplnejšie než senior s prvým vnúčaťom. Je ťažko závislý na hudbe a kedykoľvek si nájde čas, aby vyškolil pár florbalových brankárov.

  • Kateřina Jandurová

    Kateřina Jandurová

    Vedúca display tímu

    Mama nášho PPC tímu, ktorá sa nedávno ujala aj displaya. Pozor! Nenechaj sa zmiasť jej mierumilovným úsmevom. Keď sa jej znepáčiš, bez milosti ťa dá dole pri lasergame! Dvom veciam sa ale ubrániť nedokáže – vysmážanému syru a svojej staffordke Eli.

  • Martina Ondrejčíková

    Martina Ondrejčíková

    PPC a social media špecialistka

    Jej revírom sú sociálne siete, jej úsmev je odzbrojujúci... Martina, slovenská PPC špecialistka, je veľkou milovníčkou Instagramu, fotenia a západov slnka. Svoj deň si nedokáže predstaviť bez čokoládového croissantu.

  • Jiří Janíček

    Jiří Janíček

    Display špecialista

    Krotiteľ impresií a vytrvalý bojovník za kladnú ROI displayových kampaní. Dlhoročná opora tímu. Parádny spoločník na popracovné sedenia, znalec žateckého chmeľu, najšikovnejší domáci majster, nadšenec do áut a všetkého, čo má spoločné s technológiami.

  • René Tran

    René Tran

    Vedúci PPC CZ

    Už niekoľko rokov veľká opora PPC tímu. Made in Vietnam. Pre úprimné slovo nejde nikdy ďaleko. Férový a spoľahlivý chlapec, s ktorým je radosť rozoberať problémy sveta nielen pri popracovnom pivku.

  • Matěj Bolen

    Matěj Bolen

    Senior analytik

    Vedúci nášho mladého analytického tímu, má dáta a SQL otázky v malíčku. Životný optimista, ktorý okrem položiek ovláda aj zjazdové lyže, wake a kite, čím rozširuje možnosti komických teambuildingov. Často chodí v sprievode svojej štvornohej Snehulienky.

  • Jana Mňahončáková

    Jana Mňahončáková

    Senior špecialistka online MKT

    Dlhoročný maskot IMKT oddelenia a predáčka mini tímu špecialistov, s ktorými sa stará o nové segmenty. Najviac času trávi s LEGO kockami a inými Alza Hračkami, so študentmi VŠE, kde je ambasádorkou predmetu Online marketing, a interným vzdelávaním.

  • Ondřej Švarc

    Ondřej Švarc

    Špecialista automatizácie

    Ondra našiel zaľúbenie v písaní užitočných skriptov, ktorými v blízkej budúcnosti nahradí možno aj sám seba. Preto si ho užívame, kým to ide. Vždy každému poradí, chodí a odchádza veľmi skoro, nosí voľné basketbalové kraťasy a baví nás svojimi historkami zo života.

Oblasti, ktorými sa bavíme

  • Testovanie

    Neveríme, kým nevyskúšame. Všetko si testujeme na vlastnej koži.

  • Atribúcia

    Máme vlastný atribučný model, vďaka ktorému vyhodnocujeme presnejšie a presnejšie.

  • Automatizácia

    Automatizujeme reporting, vytváranie aj optimalizáciu kampaní.

  • Personalizácia

    Pristupujeme k rôznym skupinám zákazníkov inak. Iné oznámenia, iné bidovanie.

  • Media plánovanie

    Tvoríme ucelené mediamixy s jediným cieľom – maximalizácia zisku.

  • Externé vzdelávanie

    Naše know how odovzdávame študentom na VŠE, na konferenciách aj workshopoch.

  • Affiliate

    Máme vlastný affiliate systém. Neboj sa ho použiť!

  • Segmenty

    Pomáhame našim produktovým segmentom rásť a dostať ich na špičku trhu.

  • IMKT akadémia

    Počas trojmesačnej akadémie lejeme online marketing aj do našich kolegov v Alze.

Prečo sa k nám pridať?

  • Sme veľmi zábavné oddelenie, ktoré sedí na balkóne.
  • Patríme pod IT, ale 1/3 z nás sú dámy.
  • Hádame sa na poradách, ale inak sa máme radi. Naozaj!
  • Na teambuildingu včelárime, hráme stopovačku alebo opekáme špekáčiky.
  • Čaká nás plnenie stávky vedúceho IMKT v behu na 100 m pod 15 sekúnd.
  • Často hromadne objednávame obed priamo ku kompu.
  • Máme vlastnú knihovničku s náučno-populárnou literatúrou.

Naskočte k nám

Nevybrali ste si, alebo chcete pozíciu šitú na mieru? Dajte o sebe vedieť a pošlite nám svoj životopis.

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správca os. údajov je Alza.cz a. s., IČO 27082440 a Spracovateľom osobných údajov je spoločnosť Alza.sk s. r. o., IČO 36562939. Vaše os. údaje spracovávame na to, aby sme danú pozíciu (a prípadne aj inú pozíciu) obsadili vhodným kandidátom. Vami poskytované osobné údaje (vr. CV) sú potrebné na rozhodnutie o uzavretí prípadnej pracovnej zmluvy (právny základ spracovania).