Z oddelenia, kam ľudia chodia neradi, sme urobili dôvod, prečo zákazníci preferujú náš e-shop. A to je poriadny úspech!
Na TechZone zákazníci môžu reklamovať osobne alebo využiť samoobslužné počítače. O podporu zákazníkov sa stará tím 25 skúsených reklamačných technikov. Denne tu prijmeme jednu štvrtinu reklamácií celej Alzy.
Aj v komunikácii na diaľku preferujeme individuálny prístup, náš desaťčlenný tím sa každý deň stará o to, aby bola každá zákaznícka reklamácia vybavená tak, ako má.
Je považovaná za srdce celých reklamácií, pretože sa tu zvážajú všetky reklamácie zákazníkov ako poštou, tak aj z pobočiek. Približne 100 pracovníkov sa stará o to, aby sa reklamácie rýchlo a bezpečne dostali do servisov a späť zákazníkovi.
Na tejto hale spracováva tím 30 špecialistov reklamácie veľkej bielej techniky (práčky, chladničky, a pod.) Tu predovšetkým vrátený tovar triedime a snažíme sa znovu poslať do obehu predaja.
Všetci sa sem nezmestíme, tak ti predstavíme aspoň niektorých z nás.
Na oddelení reklamácií pôsobím od roku 2015. V Alze som začínal na pozícii reklamačného špecialistu a v súčasnosti pôsobím ako Teamleader. Vo voľnom čase relaxujem prechádzkami so psom. Riadim sa heslom, koľko do toho dáš, toľko dostaneš.
V Alze pracujem od roku 2018, z pozície reklamačného technika som sa postupne vypracoval na zástupcu teamleadera RMA, o rok neskôr Supervízora RMA a teraz v Alze pracujem ako Manažér Monetizácie. Aktuálne vediem tím sedemdesiatich zamestnancov a mám na starosť monetizačnú časť reklamačného oddelenia, kde s mojím tímom hľadáme nových majiteľov pre použitý a vrátený tovar. V Alze ma baví rôznorodosť práce, každý deň riešim nové výzvy a príležitosti podieľať sa na zaujímavých projektoch.
Na reklamačnom oddelení pracujem ako Manažér reklamácií. V Alze ma najviac baví rôznorodosť práce. Každý deň sa stretnem s novou výzvou, ktorú rád prijímam. Spolu s mojím tímom sa snažím na jednej strane o maximálnu zákaznícku spokojnosť a tímovú súdržnosť na strane druhej. Vo voľnom čase sa venujem športu – hrám futbal a tenis. Musím povedať, že som veľmi súťaživý typ, ktorý sa neuspokojí s prehrou a chce každý zápas vyhrať. Súťaživosť síce nie je podmienkou pre vstup do môjho tímu – ocením však aktivitu, nadšenie a hlavne pozitívne myslenie. :-).
Na reklamačnom oddelení pracujem ako Vedúca administratívnej podpory od januára 2021. V Alze ma najviac napĺňa práca s ľuďmi a tiež možnosť neustále sa vzdelávať. Každý deň riešim so svojím tímom nové úlohy a výzvy, čo nás neustále posúva ďalej. Sme skvelá partia ako so zmyslom pre humor, tak so zmyslom pre zodpovednosť. Voľný čas rada trávim aktívne, či už so svojimi detskými zverencami, ktorých trénujem atletiku, alebo v prírode so svojou rodinou a psom.😊
Do Alzy som nastúpil v apríli 2020 na pozíciu Key account manager. Mojou hlavnou náplňou práce je nadväzovanie a udržiavanie obchodných vzťahov so servisnými partnermi Alzy. Po novom pod seba preberám tím administratívnej podpory, ktorý je v každodennej komunikácii so servismi a za ktorého výsledky budem teraz zodpovedný. Beriem to ako veľkú výzvu. S vedením ľudí mám už z predchádzajúcich zamestnaní skúsenosti. Mám rád úprimnosť, férovosť a zmysel pre humor. Pokiaľ sa dodržiavajú jasne dané pravidlá hry, som zástancom priateľských vzťahov medzi kolegami. 😊 Medzi moje záľuby patrí najmä box, turistika, cestovanie a poznávanie cudzích kultúr, filmy, seriály a príležitostne sa rád odreagujem pri hre na PlayStation.
Mojou hlavnou úlohou je zabezpečiť, aby moje oddelenia stíhali odbavovať a vybavovať reklamácie čo najrýchlejšie, a zároveň aby sme mohli čo najviac vychádzať v ústrety požiadavkám našich zákazníkov a samotný proces reklamácie im neustále uľahčovali a spríjemňovali. Na Alze sa mi páči predovšetkým to, že ponúka veľkú voľnosť pre realizáciu vlastných nápadov, navyše za každý takýto projekt je potom človek po zásluhe odmenený. 😊 Je tu tiež skvelý kolektív skúsených kolegov, s ktorými ide práca pekne od ruky, k tomu naviac možnosť využiť množstvo benefitov a vzdelávacích aktivít. Pokiaľ teda hľadáte zamestnanie, kde budete môcť svoje výsledky sami ovplyvniť a chcete sa neustále posúvať dopredu, bude práca na reklamáciách v Alze tou správnou voľbou aj pre Vás.
Na reklamačné oddelenie som nastúpil v roku 2020 ako RMA špecialista. Prešiel som si niekoľko oddelení a približne po pol roku som sa dostal na pozíciu Zástupcu Teamleadera, pri ktorej mám na starosti jedno z oddelení na našej hale. V Alze ma baví hlavne možnosť vlastného rozvoja a kariérneho postupu, vo všemožných smeroch. Je skvelé prísť do práce a vedieť, že každý deň mám možnosť niekam sa posunúť a naučiť sa niečo nové.
V Alze pracujem od februára 2018 a momentálne som supervízorom na reklamačnej centrále v Horných Počerniciach. V Alze ma najviac baví to, že každý deň je iný a sme v neustálom pohybe vďaka dynamickému rastu firmy. Zároveň na sebe človek každý deň pracuje a rozširuje si svoje znalosti, a to nielen na pôde reklamácií, ale aj naprieč firmou. Najväčším benefitom je pre mňa tímová súdržnosť a to, že keď je potrebné, dokážeme ťahať za jeden povraz. Vo voľnom čase sa venujem svojim psom, domu a záhrade, jazdím na bicykli a rada si prečítam dobrú knihu. Do svojho tímu hľadám pozitívnych tímových hráčov so vzťahom k moderným technológiám a s chuťou prekonávať nové výzvy.
V Alze sa na oddelení reklamácií vyskytujem od jesene 2020. Pre mňa sú prioritou ľudia – zamestnanci aj zákazníci. Snažím sa tu ku všetkým pristupovať tak, ako by sa páčilo mne samotnej na ich pozícii. Keď práve nevymýšľam, kam a ako posunúť naše oddelenie expedície a manipulácií alebo nepadám do regálov, venujem sa štúdiu prvej pomoci, čítaniu a svojmu zverencovi.
1. Na akej si v Alze pozícii a čo je Tvojou náplňou práce? Momentálne zastávam pozíciu administrátora na oddelení pošta-príjem. Mojou náplňou práce je spracovanie zložitých prípadov, s ktorými si oddelenie nevie rady, ďalej spracovávam internú komunikáciu v podobe CCTicketov, ktorá chodí z celej Alzy priamo pre naše oddelenie.
2. Akú si vyštudoval školu a prečo si sa rozhodla nakoniec pracovať v Alze? Vyštudoval som školu 1. KŠPA v meste Litoměřice odbor športový manažment/ekonomika a podnikanie. Do Alzy som prišiel, pretože som tu videl potenciál niečo dosiahnuť a chcel som si skúsiť, aké to je, byť súčasťou najväčšieho e-shopu v Českej republike.
3. Aký je Tvoj najväčší pracovný úspech? Najväčší úspech vnímam môj momentálny posun na pozíciu administrátora, o ktorý som sa v posledných mesiacoch snažil a tým, že som sa posunul som sa uistil, že pokiaľ môj nadriadený vidí potenciál a snahu, nie je problém posúvať sa po kariérnom rebríčku stále vyššie.
4. Čo všetko Ti práca v Alze dala? Práca tu mi dala veľa skúseností a vidinu toho, že keď si za niečím idem, tak to môžem tvrdou prácou a vytrvalosťou dosiahnuť. Dalo mi to tu skúsenosti nielen o reklamáciách, ale aj o celkovom fungovaní takej veľkej spoločnosti.
5. Odporučil by si prácu v Alze kamarátovi? Túto prácu by som určite odporučil, pretože je tu veľa možností, ako sa posúvať nielen v kariérnom rebríčku, ale aj v osobnom raste. Sám som sa tu naučil rešpektu, vytrvalosti a odhodlaniu.
Jakub Satran, Alza.cz
Nevybrali ste si, alebo chcete pozíciu šitú na mieru? Dajte o sebe vedieť a pošlite nám svoj životopis.
© 1994 – 2024 Alza.sk