Administratívny pracovník

  • Logistické centrum, Senec
  • Logistika
  • dohodou

Akčnosť, proaktivita, flexibilita, logické uvažovanie sú prvé asociácie, ktoré sa nám vybavia pri pomyslení na nášho nového kolegu do logistického centra v Senci 👍🧐.

Čo Ťa bude čakať na tejto pozícií:

  • Zaručene nebudeš ako administratívny pracovník sedieť 11h na stoličke, ale zdvihneš sa z nej, riešiš, zabalíš, pošleš :). Očakávaj aj fyzickú prácu
  • Budeš pracovať v administratíve - vyhľadávať, triediť, počítať, písať to, čo bude potrebné
  • Práca bude prebiehať v našom vlastnom informačnom systéme - neboj nič, zaškolíme Ťa
  • Takisto budeš vypracovávať pravidelné reportingy vedeniu a súvisiacich štatistík
  • Spracovávanie reklamácií a všetky škodových udalostí bude takisto súčasťou
  • Spoznáš kopu nových ľudí v sklade a s nimi budeš riešiť ad hoc situácie a úlohy
  • Denne budeš komunikovať s dodávateľmi a dopravcami

Čo na to potrebuješ :

  • Výhodou bude, ak máš SŠ vzdelanie ekonomického smeru, no nie je to podmienkou
  • Už si niekedy niečo také robil? Super!
  • Počul si už o ERP, či nie?
  • Občas je toho veľa, takže sa vyzbroj tým, čo Ti pomáha proti stresu
  • Budeš vedieť toho veľa nového, si na to pripravený?
  • Určite potrebujeme, aby tvoj zmysel pre detail bol vycibrený

A čo za to získaš?

  • Mimoriadne odmeny za výnimočný výkon, prínos pre firmu alebo originálne nápady
  • Omeny za odporučenie zamestnanca
  • Vzdelávanie na pracovisku plne hradené zamestnávateľom
  • Športové vyžitie s kartičkou MultiSport
  • Firemné raňajky alebo olovranty počas sezóny, vitamínový doping
  • Alza grilovačky/účasť na firemných akciách, aby bolo v práci veselšie
  • Stravné lístky v hodnote 4€
  • Výrazné zamestnanecké zľavy z vyše 80 000 produktov
  • Budeš mať možnosť pracovať v najmodernejšom systéme, ktorý Ti bude oporou v práci

Ako náš kolega budeš v práci od 10:00 – 22:00 hod takto:

  • Krátky týždeň (st, št)
  • Dlhý týždeň (po, ut, pia, so, ne) resp., mysli na príplatky za prácu vo sviatky a víkendy 💪😎💲

Platové podmienky a ochrana osobných údajov :

  • Garantovaný nástupná mzda : 850€ brutto. Variabilná zložka mzdy 0 - 150€ brutto
  • Správca osobných údajov je Alza.cz a.s., IČO: 270 82 440 (+420 225 340 111). Spracovateľom osobných údajov je spoločnosť Alza.sk s.r.o., so sídlom Bottova 6654/7, 811 09 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, IČO: 36562939 (+421 257 101 800). Vaše osobné údaje spracovávame k tomu, aby sme danú pozíciu (a prípadne inú pozíciu) obsadili vhodným kandidátom. Vami poskytované osobné údaje (uvedené v životopise) sú nevyhnutné pre rozhodnutie o uzavretí prípadnej pracovnej zmluvy (tj. právny základ spracovania).

Na pozícii Administratívny pracovník v priebehu výberového konania stretnete

Šalplachtová Ivana

Ak Vás zaujímajú pozície v logistike, bude to pravdepodobne Ivanka, ktorá Vám odpíše, zavolá a s ktorou sa aj osobne stretnete na pohovore. Pozitívny prístup k práci, zodpovednosť a ľudskosť sú hlavnými piliermi, ktorými sa riadi pri práci. Naša HR špecialistka vyštudovala marketing v Bratislave, už niekoľko rokov sa venuje tancu a športu a vždy keď sa dá, rada spozná nejaké nové miesto.

Rajček Maroš

Počas svojho pôsobenia v Alza.sk sa vypracoval zo supervizora príjmu na vedúceho logistického centra. Maroš u nás riadi celé logistické centrum v Senci s vyše 100 zamestnancami. Marošovými piliermi v práci sú vždy otvorené dvere, spravodlivosť no najmä ľudia, bez ktorých by sme neboli tam, kde sme a kam sa chceme v budúcnosti dostať. Vo svojom voľnom čase sa neustále vzdeláva v oblasti logistiky, excelu, programovania a samozrejme, rád trávi čas so svojou rodinou.

Mám záujem

Zaujala Vás ponuka práce na pozíciu: Administratívny pracovník? Neváhajte a dajte nám o sebe vedieť

(Pdf, Docx, Doc, Html, Ods, Zip, Rar)

Správca os. údajov je Alza.cz a. s., IČO 27082440 a Spracovateľom osobných údajov je spoločnosť Alza.sk s. r. o., IČO 36562939. Vaše os. údaje spracovávame na to, aby sme danú pozíciu (a prípadne aj inú pozíciu) obsadili vhodným kandidátom. Vami poskytované osobné údaje (vr. CV) sú potrebné na rozhodnutie o uzavretí prípadnej pracovnej zmluvy (právny základ spracovania).