Rapture Dvojročná záruka teraz aj pre firmy

Bezstarostný servis Lenovo - bez nutnosti registrace / aktivace

Zobraziť katalóg
Bezstarostný servis Lenovo - bez nutnosti registrace / aktivace
4,6 431 hodnotení
Elektronická licencia Bezstarostný servis z pohodlia domova a bez nutnosti návštevy pobočky. Diagnostika zariadenia na diaľku alebo doprava prístroja kuriérom do servisu a späť. Záručný servis a sprostredkovanie pozáručného servisu. Servis je automaticky registrovaný v dobe predaja (nikde se neaktivuje).
0,05 €
-
+
Pridať do zoznamu
Kód:  BEZE01000
Bezstarostný servis Lenovo - bez nutnosti registrace / aktivace 0,05 € Nie je možné kúpiť samostatne > 5 ks

Bezstarostný servis Lenovo - bez nutnosti registrace / aktivace

Objavte službu Bezstarostný servis Lenovo

Rýchle riešenie poruchy či reklamácie autorizovaným servisom Lenovo z pohodlia domova a z kancelárie. Zákaznícka linka 0850 232 406 je vám k dispozícii každý pracovný deň od 9 do 18 hodín.

Vzdialená pomoc IT špecialistov

Problém s vaším notebookom? Stačí jednoducho zavolať na zákaznícku linku spoločnosti Lenovo alebo napísať na livechat a nahlásiť sériové číslo výrobku. Podpora Lenovo s vami preberie vzniknutý problém a drobné závady nevyžadujúce servis spolu vyriešite na diaľku, prípadne bude vykonaná bezpečná diagnostikaprístroja.

Kuriér zariadi bezplatnú prepravu

Keď sa situáciu nepodarí vyriešiť touto cestou, príde kuriér, ktorý si zariadenie prevezme, odvezie do servisu a následne opäť doručí až k vám domov. Pokiaľ nepôjde o záručný servis alebo bude reklamácia vyhodnotená ako porucha spôsobená nevhodným použitím zariadenia, môžete využiť platenú opravu. Preprava notebooku kuriérom do/zo servisu zostáva bezplatná.

Bezstarostný servis Lenovo

Kľúčové parametre služby Bezstarostný servis Lenovo

  • Zákaznícka linka funguje počas pracovných dní od 9 do 18 hodín na telefónnom čísle 0850 232 406.
  • Ak sa vám nepodarí dovolať, využite službu na spätný telefonický kontakt.
  • Využiť môžete aj email [email protected]
  • Nepoznáte sériové číslo výrobku? Nájdete ho v predinštalovanej aplikácii Lenovo Vantage alebo na webovej stránke.
  • Ide o štandardný reklamačný proces so všetkými jeho náležitosťami a pravidlami.

Lenovo je najväčším svetovým výrobcom počítačov. Bolo založené v roku 1984. Jeho pôvodný názov bol Legend. Neskôr sa premenovalo na Legend Novo („nová legenda“), skrátene Lenovo. V roku 2005 prevzalo počítačovú divíziu IBM, čím sa zaradilo medzi najväčších výrobcov počítačov na svete. Podobne ambiciózny plán má rovnako na poli mobilných telefónov, kde by rado predbehlo Apple a Samsung.

Že nejde iba o rétorické cvičenie, názorne spoločnosť predviedla v januári 2014 prevzatím mobilnej divízie spoločnosti Motorola Mobility. Okrem vyššie spomínaného Lenovo produkuje aj tablety, severy, monitory, televízory alebo napríklad úložné jednotky. Výrobky Lenova v sebe účelne spájajú nekompromisnú kvalitu za priaznivú cenu. Sú tak správnou voľbou pre každého šikovného zákazníka.

Tak nevím. Na linku bezstarostného servisu Lenovo (800 702 703) se nedá dovolat (vyzvání a nikdo to nebere). Proč? Poznámka: zkoušel jsem to v pondělí od 9:10 do 10:00 hod

Obdržel jsem k novému notebooku službu Bezstarostný servis Lenovo v očekávání nějakého nadstandardního servisu typu Onsite a Alza k tomu dala i kód pro uplatnění. Dnes jsem kontaktoval podporu Lenovo v ČR a bylo mi řečeno, že jde o marketingový trik Alzy a jedná se o standardní zákonnou záruku. Máte s tím někdo podobnou záležitost? Protože jediné, co mi nabídlo Lenovo, je placená záruka navíc...

Jak máme tento produkt použít

Kam mám zadat kód pro bezstarostný servis? Děkuji. Kolář

Dobrý deň, ako si môžem uplatniť túto licenciu a kam mám zadať kód? Ďakujem.

Dobrý den, dostal jsem aktivační kód, ale není nikde vůbec napsané, jestli je potřeba někam tento kód zadat, někde se registrovat. Nevím zkrátka, jak ho uplatnit. Děkuji za odpověď

Dobrý deň, dlhšiu dobu sa budem zdržiavať v zahraničí. Platí záruka aj mimo územia SR - teda dá sa využiť bezplatný záručný servis Lenovo aj vo Veľkej Británii?

Dobrý den, nikde jsem nenašel smluvní podmínky pro "bezstarostný servis", tato služba platí pouze v době dvouleté záruky notebooku nebo ji lze využít i následně?

Dobrý den, objednali jsme v Alze Lenovo IdeaPad 3 17ADA05 Platinum Grey, ale měla jsem doporučený jiný, o málo dražší Lenovo IdeaPad 3 17IMIL05, u nějž však vybíhá, že prodej byl již ukončen. Jsou tyto dva notebooky srovnatelné? Jakou máte zkušenost s ADA05? děkuji PhDr. Beranová

how do I use this service? my keyboard and mouse pad stopped working?

12
Diskusia a poradňa k Bezstarostný servis Lenovo - bez nutnosti registrace / aktivace
Príslušenstvo pre Bezstarostný servis Lenovo - bez nutnosti registrace / aktivace
P-DC1-WEB14
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií