Po novom doručujeme aj v sobotu a v nedeľu. Až k vám domov alebo na ktorúkoľvek predajňu.

Marketing a management muzeí a památek

Zobraziť katalóg

Marketing a management muzeí a památek

0
Elektronická kniha
2005, česky, 304 stran
Predaj skončil
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH €14,62
Hlídat dostupnost Zobraziť alternatívy Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Kód:  EK1100 ISBN: 80-247-1104-4
Helpdesk Vytlačiť
Porovnať s alternatívami

Alternatívy

Genetické algoritmy a genetické programování

Kniha je vhodnou pomôckou pre vysokoškolských študentov technických, prírodovedných a ekonomických smerov, ale vzhledom k obrovskej šírke aplikácií...

€9,02
Všeobecné a ostatné
Lezeme a šplháme

Pre všetkých záujemcov túžiacich po spontánnych aktivitách predstavuje lezenie na umelej stene skvelú príležitosť k formovaniu fyzickej i...

€3,89
Individuálne športy
MODEL

Katalog k výstavě Model, v němž naleznete esej kurátora výstavy Ladislava Kesnera. Katalog je doplněn souborem rozhovorů, které kurátor vedl s...

€6,76
Kultúra a remeslá
Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy

Zrozumiteľná publikácia ponúka ucelený prehled o súčasných možnostiach efektívneho využitia informačných a komunikačných technológií (ICT) vo...

€10,36
Riadenie, personalistika
Česká sestra v arabském světě

Ojedinelá publikácia v ponuke kníh s problematikou multikultúrneho ošetrovateľstva. Je vhodným zdrojom informácií nielen pre sestry, ale aj pre...

€8,41
Pre zdravotné sestry
Cocoa

Nová učebnica programovania počítačov Apple Macintosh vás naučia používať štandardné vývojové nástroje Apple vrátane bohatých prostriedkov pre...

€10,43
Programovanie
Všetko príslušenstvo

Najobľúbenejšie príslušenstvo

Marketing a management muzeí a památek Predaj skončil
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Dostupný formát
PDF, PDF pre čítačky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Ukážky
PDF, PDF pre čítačky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Autor
Ladislav Kesner
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Počet strán
304 stran
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Rok vydania
2005
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Žáner
Spoločenské, humanitné vedy - Reklama, marketing, obchod
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Nakladateľ
Grada
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky. Fórum Marketing a management muzeí a památek

Mohlo by sa vám páčiť

Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB8