Marketing for Small and Medium Enterprises

Zobraziť katalóg

Marketing for Small and Medium Enterprises

0
Elektronická kniha
2014, Anglicky, 17 stran
Predaj skončil
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH €7,37
Hlídat dostupnost Zobraziť alternatívy Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Kód:  EK10710
Helpdesk Vytlačiť
Porovnať s alternatívami

Alternatívy

Stroj na peníze I.

Táto kniha vznikla prepisom seminárov pre predajcov. Dozviete sa, že námietkam sa dá predchádzať, ak dokážete odhadnúť chované zákazníka. Akonáhle...

€2,93
Podnikanie, obchod
Fenomén ženství a mužství

Prim. MUDr. Jan Poněšický, dipl. psych., vkladá do tejto publikácie nielen svoje skúsenosti lekára a psychoterapeuta, ako tomu bolo v jeho...

€4,44
Psychológia
Stroj na peníze II.

Podnetom k napísaniu tejto knihy boli mimoriadne úspešné semináre Iva Tomana zamerané na vedenie ľudí a zákaznícky servis. Dozviete sa základné a...

€2,93
Podnikanie, obchod
Posvátná larva

Katastrofách podobne sci-fi román, druhý diel tetralógie "Kroniky novej Zeme". Novo sa rodiaci bytosť vytrvalo rastie hlboko pod zemským...

€2,56
Sci-fi
How to Run a Business Without Risk

How to Run a Business Without Risk covers the ten most interesting business topics in interviews with expert advisors. Through the experiences and...

€8,86
Podnikanie, obchod
Dracula

Draculu od irského spisovatele Brama Strokera zná snad každý. Ve zjednodušené verzi je navíc doplněna českým překladem, slovníčkem, překladem...

€7
Cizojazyčná beletrie
Všetko príslušenstvo

Najobľúbenejšie príslušenstvo

Marketing for Small and Medium Enterprises Predaj skončil
Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.

Table of Contents:

- Associate your name with the company name
- Determine your target audience
- Set a clear marketing strategy
- Create your communication mix
- Always communicate a single product
- Build your brand
- Don’t neglect regular customers
- Evaluate the results of marketing activities
- Most common marketing mistakes

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Dostupný formát
ePUB, Kindle (Mobi), PDF pre čítačky Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM Hotovo!
Ukážky
ePub, Mobi, PDF pre čítačky Hotovo!
Autor
Vladimír John Hotovo!
Jazyk
Anglicky Hotovo!
Počet strán
17 stran Hotovo!
Rok vydania
2014 Hotovo!
Žáner
Spoločenské, humanitné vedy - Podnikanie, obchod Hotovo!
Nakladateľ
Meriglobe Business Academy Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB6