Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Naše pobočky sú otvorené.

Využite bezpečné nakupovanie z pohodlia domova a skúste jeden z našich 170 AlzaBoxov.

Alebo si tovar nechajte doručiť rovno domov.

Milí zákazníci, veľmi nás teší váš veľký záujem o nakupovanie ❤️. Prosíme vás o trpezlivosť pri doručení objednávok, robíme všetko preto, aby sme ich doručili čo najskôr. Ďakujeme, tím Alza.sk 👍🏻.

Black Friday - Media Moji milí Slováci

Marketing v energetice

Zobraziť katalóg
Je nám ľúto, ale predaj už skončil

Marketing v energetice

E-kniha, česky
0
Elektronická kniha
Autor: Gustav Tomek
2002, česky, 248 strán
Predaj skončil
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH 8,29 €
Strážiť dostupnosť Zobraziť alternatívy Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Kód:  EK0395 ISBN: 80-247-0370-X

Alternatívy k Marketing v energetice

Porovnať s Marketing v energetice

Dark Web: Sex, drogy a bitcoiny
Elektronická kniha - Dark Web je tajemné a mýty opředené místo na internetu, kde se za virtuální peníze dá koupit leccos ilegálního. Lidé si posílají poštou drogy a padělané dokumenty, nakupují ukradené kreditní karty a sledují pornografii za hranou zákona... - autor Dominik Stroukal, 208 stran, česky

8,80 €
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK35396
Kůže
Elektronická kniha - autor Carsten Bothe, 112 stran

9,86 €
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK22433
Zakázané přesvědčovací techniky
Elektronická kniha - autor Rintu Basu, 160 stran

7,74 €
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK4296

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

Marketing v energetice Predaj skončil
Publikace vymezuje úlohu marketingu jako klíčové podnikatelské koncepce tržní ekonomiky. Vycházi z obecného pojetí marketingového managementu, podstaty metod marketingového výzkumu, metod strategického plánová a implementace strategií v marketingovém mixu s ohledem na odvětví energetiky v souvislosti s nutnosstí uplatnit tržní prostředí i v této oblasti. Kniha chce ukázat nutnost uplatnění marketingu v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu a současně ukázat na specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (specifika marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikační politiky, tvorby ceny).

 

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Dostupný formát
PDF, PDF pre čítačky Hotovo!
Druh ochrany
Bez ochrany Hotovo!
Autor
Gustav Tomek Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
248 strán Hotovo!

Dostupný formát
PDF, PDF pre čítačky Hotovo!
Druh ochrany
Bez ochrany Hotovo!

Autor
Gustav Tomek Hotovo!
Jazyk
česky Hotovo!
Počet stran
248 strán Hotovo!
Rok vydání
2002 Hotovo!
Nakladatel
Grada Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
Tipy na vianočné darčeky Zobraziť
P-DC1-WEB11
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi