Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0

Najpredávanejšie

1.
Strategický marketing Ihneď k čítaniu
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
€17,68

2.
Velká kniha o prodeji Ihneď k čítaniu
Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran
€17,68

3.
Marketing v cestovním ruchu Ihneď k čítaniu
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran
€14,12

Ďalšie najpredávanejšie
123 ...
68 položiek
Ľudová voľba
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický sprievodca vás naučí tvorbe textov vo všetkých oblastiach, v ktorých sa dnes musí každý profesionálny copywriter orientovať. Zistíte,...

€6,20
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK17304
Zlatá stredná cesta
Marketing na Facebooku
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na princípe "stačí hodina denne" vás deň po dni, týždeň po týždni, mesiac po mesiaci naučí vyhodnotiť existujúce...

€8,41
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK14146
Pre náročných
Chování zákazníka
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 360 stran
Plnofarebná publikácia prináša najnovšie poznatky ústredného téme marketingu a predaja - čo ovplyvňuje správanie zákazníkov. Dozviete sa, čo a ako...

€14,54
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK3058
Bod zlomu
Elektronická kniha - autor Malcolm Gladwell, 254 stran
Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností. Jak je možné, že...

€6,20
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK16425
Velká kniha o prodeji
Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran
Uznávaný predajné tréner vám v kľúčovej knihe o predaji predstaví NOVÝ HARDSELLING - moderný a inovatívny prístup k predávanie. Koncept spája dva...

€17,68
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11193
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha sa komplexne venuje problematike strategického marketingu, tvorbe marketingových stratégií, ich implementáciu a kontrole. Je určená...

€17,68
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11302
Nízkonákladová marketingová vícevrstevnatá komunikace
Elektronická kniha - autor RNDr. Ludvík Čichovský CSc, MBA, a kolektiv, 436 stran
Táto kniha je druhou odbornú publikácií novej edície J @ K. Je určená podnikateľov, marketérty, pracovníkov reklamných a komunikačných agentúr a...

€14,65
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK4808
Marketing v cestovním ruchu
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 320 stran
Druhé vydanie úspešnej publikácie reaguje na vývoj v spoločnosti a ekonomike, je upravené a doplnené o aktuálne poznatky z oblasti teórie i praxe v...

€14,12
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK4958
Marketing menších a středních firem
Elektronická kniha ze série Odhalená pravda o podnikání, autor Vladimír John, 16 stran
Piata e-kniha zo série Odhalená pravda o rizikách podnikania, ktorá je určená najmä podnikateľom, ale aj ich rodinným príslušníkom. Jedná sa o...

€7,31
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10605
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychádza v edícii "protipól marketingovej komunikácie", ktorá sa snaží mapovať rôzne protiklady, ktoré vznikajú vo svete...

Tradiční a nové v marketingové komunikaci - Radim Bačuvčík, a kolektiv
-28%
-28% €3,49
€2,53
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK0607
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Piaty diel edičnej rady protipól marketingovej komunikácie mapuje ďalší z polarít vo svete marketingu a propagácie - tentoraz ide o rôzne možnosti...

€2,53
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografia prináša pohled na premeny českého pivovarství v porevolučnom období. Je doplnená niekoľkými výskumami vnímanie druhov a značiek piva...

€2,53
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografia porovnáva spôsob vedenia kampaní pred voľbami do Európskeho parlamentu v roku 2009. Všíma si najmä negatívnych kampaní ako relatívne...

€2,53
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografia prezentuje závery výskumu hudobnej zložky reklám vysielaných v slovenských televíziách. Všíma si hudobných rysov - používaných temp,...

€2,53
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10940
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Elektronická kniha - autor Lenka Harantová, 154 stran
Monografia sa zaoberá problematikou sociálnej reklamy v Českej republike. Konkrétne sa zameriava na vnímanie sociálnej reklamy cieľovou skupinou...

€2,53
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11148
Základy marketingu
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, kolektiv a, 256 stran
Prvá kniha základov marketingu na našom trhu, ktorá vznikla v úzkej spolupráci s poprednými odborníkmi z praxe. Hlavný autor, vedúci katedry...

€10,64
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11640
Emoce v marketingu
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran
Emócie hrajú v marketingu dôležitú, ak nie hlavnú úlohu - od marketingového výskumu cez jednotlivé časti marketingového mixu až po komunikačnej...

€17,68
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11749
Jak stvořit pecku na trhu
Elektronická kniha - autor Jonah Berger, 248 stran
Prečo o niektorých výrobkoch hovoríme radšej než o iných? Prečo sa niektoré klipy a články na internete šíria bleskovou rýchlosťou, zatiaľ čo iné...

€6,24
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK13164
Rukověť začínajícího prodejce
Elektronická kniha - autor Věra Bělohlávková, 128 stran
V knihe sa dozviete: * čo potrebuje vedieť a poznať dobrý obchodník; * Čo zákazníci radi a neradi počujú; * Ako sa správne pýtať a kedy je lepšie...

€7,03
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK1348
Marketingová komunikace - nové trendy 3.0
Elektronická kniha - autor Petr Frey, 212 stran
Uznávaný marketingový praktík predstavuje nové trendy v marketingovej komunikácii a možnosti ich uplatnenia v trhovom prostredí. Na rade príkladov...

€9,52
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK13962
Česká reklama
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran
Od pána Vajíčka po falošné soby "Začali mi chodiť anonymné listy, ktoré mi vyhrážali smrťou. To som bral ešte na ľahkú váhu, lenže potom sme...

€15,83
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK14094

Zadajte názov tovaru

Poznámka:

Pred 3 dni kúpila firma, Bratislava - Nové Mesto
 
Strategický marketing Ihneď k čítaniu
€17,68



Pred 3 dni kúpila firma, Bratislava - Nové Mesto
 
Marketing na Facebooku Ihneď k čítaniu
€8,41



Pred 3 dni kúpila firma, Bratislava - Nové Mesto
Pred 3 dni kúpila firma, Bratislava - Nové Mesto

Skúste Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB2