Doručujeme aj v sobotu a v nedeľu. Až k vám domov alebo na ktorúkoľvek predajňu.

Odborné knihy - Reklama, marketing, obchod

0
123 ...
73 položiek
Ľudová voľba
Copywriting
Elektronická kniha - autor Michaela Horňáková, 256 stran
Praktický sprievodca vás naučí tvorbe textov vo všetkých oblastiach, v ktorých sa dnes musí každý profesionálny copywriter orientovať. Zistíte,...

€6,25
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK17304
Zlatá stredná cesta
Marketing na Facebooku
Elektronická kniha - autor Mari Smith, Chris Treadaway, 296 stran
Praktický kurz postavený na princípe "stačí hodina denne" vás deň po dni, týždeň po týždni, mesiac po mesiaci naučí vyhodnotiť existujúce...

€8,47
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK14146
Pre náročných
Moderní marketingový výzkum
Elektronická kniha - autor Roman Kozel, kolektiv a, 280 stran
Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody,...

€15,46
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK4067
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Elektronická kniha ze série Protipóly marketingové komunikace, autor Radim Bačuvčík, a kolektiv, 218 stran
Kniha vychádza v edícii "protipól marketingovej komunikácie", ktorá sa snaží mapovať rôzne protiklady, ktoré vznikajú vo svete...

€2,56
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK0607
Veletrhy a výstavy
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová, Jana Girgašová, 160 stran

€7,24
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK0634
(NE)spokojený zákazník - náš cíl?!
Elektronická kniha - autor Ivan Nový, Jörg Petzold, 160 stran

€9,26
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK0717
Mládí a zralost v marketingové komunikaci
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 160 stran
Piaty diel edičnej rady protipól marketingovej komunikácie mapuje ďalší z polarít vo svete marketingu a propagácie - tentoraz ide o rôzne možnosti...

€2,56
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10945
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Věra Kozáková, 102 stran
Monografia prináša pohled na premeny českého pivovarství v porevolučnom období. Je doplnená niekoľkými výskumami vnímanie druhov a značiek piva...

€2,56
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10943
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009
Elektronická kniha - autor Vratislav Kozák, Markéta Kozáková, 74 stran
Monografia porovnáva spôsob vedenia kampaní pred voľbami do Európskeho parlamentu v roku 2009. Všíma si najmä negatívnych kampaní ako relatívne...

€2,56
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10941
Hudba v televizní reklamě
Elektronická kniha - autor Radim Bačuvčík, 166 stran
Monografia prezentuje závery výskumu hudobnej zložky reklám vysielaných v slovenských televíziách. Všíma si hudobných rysov - používaných temp,...

€2,56
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK10940
Event marketing
Elektronická kniha - autor Petr Šindler, 236 stran
Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých...

€13,49
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK1104
Marketing a management muzeí a památek
Elektronická kniha - autor Ladislav Kesner, 304 stran

€14,62
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK1100
Velká kniha o prodeji
Elektronická kniha - autor Martin Limbeck, 288 stran
Uznávaný predajné tréner vám v kľúčovej knihe o predaji predstaví NOVÝ HARDSELLING - moderný a inovatívny prístup k predávanie. Koncept spája dva...

€17,68
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11193
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty
Elektronická kniha - autor Lenka Harantová, 154 stran
Monografia sa zaoberá problematikou sociálnej reklamy v Českej republike. Konkrétne sa zameriava na vnímanie sociálnej reklamy cieľovou skupinou...

€2,56
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11148
Strategický marketing
Elektronická kniha - autor Dagmar Jakubíková, 368 stran
Kniha sa komplexne venuje problematike strategického marketingu, tvorbe marketingových stratégií, ich implementáciu a kontrole. Je určená...

€17,68
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11302
Základy marketingu
Elektronická kniha - autor Miroslav Karlíček, kolektiv a, 256 stran
Prvá kniha základov marketingu na našom trhu, ktorá vznikla v úzkej spolupráci s poprednými odborníkmi z praxe. Hlavný autor, vedúci katedry...

€10,64
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11640
Emoce v marketingu
Elektronická kniha - autor Jitka Vysekalová, kolektiv a, 296 stran
Emócie hrajú v marketingu dôležitú, ak nie hlavnú úlohu - od marketingového výskumu cez jednotlivé časti marketingového mixu až po komunikačnej...

€17,68
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK11749
Jak stvořit pecku na trhu
Elektronická kniha - autor Jonah Berger, 248 stran
Prečo o niektorých výrobkoch hovoríme radšej než o iných? Prečo sa niektoré klipy a články na internete šíria bleskovou rýchlosťou, zatiaľ čo iné...

€6,29
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK13164
Rukověť začínajícího prodejce
Elektronická kniha - autor Věra Bělohlávková, 128 stran
V knihe sa dozviete: * čo potrebuje vedieť a poznať dobrý obchodník; * Čo zákazníci radi a neradi počujú; * Ako sa správne pýtať a kedy je lepšie...

€7,03
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK1348
Marketingová komunikace - nové trendy 3.0
Elektronická kniha - autor Petr Frey, 212 stran
Uznávaný marketingový praktík predstavuje nové trendy v marketingovej komunikácii a možnosti ich uplatnenia v trhovom prostredí. Na rade príkladov...

€9,59
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK13962
Česká reklama
Elektronická kniha - autor Jaroslav Krupka, 264 stran
Od pána Vajíčka po falošné soby "Začali mi chodiť anonymné listy, ktoré mi vyhrážali smrťou. To som bral ešte na ľahkú váhu, lenže potom sme...

€14,77
Kúpiť
Ihneď k čítaniu
Objednávací kód: EK14094

Zadajte názov tovaru

Poznámka:


Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB14