Veletrhy a výstavy

Zobraziť katalóg

Veletrhy a výstavy

1x
0
Predaj skončil
Dostupné pre elektronické čítačky Dostupné na webe Dostupné na iOS Dostupné na Androide Dostupné na Windows Phone
Cena s DPH €7,24
Hlídat dostupnost Zobraziť alternatívy Nakupujte jedným klikom bez nutnosti opakovane vyberať dopravu a platbu
Kód:  EK0634 ISBN: 80-247-0894-9
Helpdesk Vytlačiť
Porovnať s alternatívami

Alternatívy

Emoce v marketingu

Emócie hrajú v marketingu dôležitú, ak nie hlavnú úlohu - od marketingového výskumu cez jednotlivé časti marketingového mixu až po komunikačnej...

€17,68
Reklama, marketing, obchod
Aplikace moderních informačních technologií v řízení firmy

Zrozumiteľná publikácia ponúka ucelený prehled o súčasných možnostiach efektívneho využitia informačných a komunikačných technológií (ICT) vo...

€10,36
Riadenie, personalistika
Psychologie reklamy

Nové vydanie úspešnej plnofarebné publikácie s mnohými fotografiami a obrázkami prináša aktuálne informácie o reklame a jej pôsobenia a...

€17,56
Reklama, marketing, obchod
Chování zákazníka

Plnofarebná publikácia prináša najnovšie poznatky ústredného téme marketingu a predaja - čo ovplyvňuje správanie zákazníkov. Dozviete sa, čo a ako...

€14,54
Reklama, marketing, obchod
Image a firemní identita

Prvá ucelená publikácia na našom trhu o imidž a firemné identite (corporate identity) prináša okrem odborne erudovaného, ??aktuálneho a čtivého...

€14,62
Reklama, marketing, obchod
Reklama

Nové, aktualizované a doplnené vydanie základné českej knižky o reklame opäť pripravili poprední českí odborníci na reklamu, predsedníčka...

€9,10
Reklama, marketing, obchod
Všetko príslušenstvo

Najobľúbenejšie príslušenstvo

Veletrhy a výstavy Predaj skončil
4,0
Hodnotil 1 uživateľ
5 0x
4 1x
3 0x
2 0x
1 0x
100 % zákazníkov odporúča
Co firmě přinese účast na výstavách a veletrzích? Jak se na ně krok za krokem správně připravit? Na co určitě nezapomenout? Četné příklady z marketingové praxe a přehledně členěný text pomohou všem současným i budoucím vystavovatelům, marketingovým pracovníkům a studentům, kteří se nechtějí učit jen metodou pokusu a omylu.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky
Email (PocketBook účet): Ako nastaviť PocketBook
Pri ďalšom nákupe zaslať knihu automaticky Ako nastaviť PocketBook

Parametre a špecifikácia

Dostupný formát
PDF, PDF pre čítačky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Druh ochrany
Social DRM
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Ukážky
PDF, PDF pre čítačky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Autor
Jana Girgašová, Jitka Vysekalová, Monika Hrubalová
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Jazyk
česky
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Počet strán
160 stran
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Rok vydania
2004
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Žáner
Spoločenské, humanitné vedy - Reklama, marketing, obchod
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Nakladateľ
Grada
Nahlásiť chybu
Hotovo!
Viac parametrov

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
V diskusii zatiaľ nie sú žiadne príspevky.
Nenašli ste odpoveď na svoju otázku?
Položiť otázku
Fórum Veletrhy a výstavy

Mohlo by sa vám páčiť

Pomôžte ostatným pri výbere
Napísať recenziu

Odkaz k produktu na stránkach výrobcu: Zadajte odkaz recenzie produktu

Poznámka:

Skúste Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB6