Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka
Zobraziť katalóg
Huawei P20

Nový Huawei každý rok

  • Chcete každý rok nový Huawei?
  • Nechcete platiť celú cenu naraz?
  • Chcete dostať rýchlo nový telefón, ak sa pokazí alebo rozbije?
  • Nechcete riešiť predaj starého a nákup nového telefónu?
Mám záujem
Cena už od 41 € mesačne
  • žiadny úver
  • žiadne splátky
 

Ako to funguje?

  • Každý rok nový model Huawei
  • Telefón je chránený proti rozbitiu aj krádeži
  • Pri poruche nečakáte, ihneď dostanete nový
  • Možno kedykoľvek skončiť a telefón vrátiť (po 6 mesiacoch)
  • Žiadna platba vopred
  • Žiadne úroky ani skryté poplatky
  • Žiadne čakanie pri výmene telefónu za nový
  • Žiadne čakanie na opravu pri reklamácii
 

Ceny

HUAWEI P20

+ KAŽDÝ ROK výmena za budúci model Black
41 €
mesačne

HUAWEI P20 Pro

+ KAŽDÝ ROK výmena za budúci model Black
52 €
mesačne
Všetky ceny sú vrátane DPH a zahŕňajú ochranu proti rozbitiu a krádeži.
 

Skúsenosti našich zákazníkov

Karel Skočdopole Plzeň

Každý rok mi dají nejnovějšího miláška. Nemusím se o nic starat, o vše se postará Alza. Jsem nadšený!

Pavel Marcoň Zlín

Telefon za třicet tisíc bych si jen tak nikdy nekoupil, natož bez pojištění, i když jsem ho vždycky chtěl. Stačí jeden neopatrný pohyb a je po něm; Alza ale garantuje ochranu před krádeží i rozbitím, tak jsem si konečně splnil svůj sen :)

Honza Tůma Praha

Nechtěl jsem platit desetitisíce naráz. A splátkové firmy nesnáším, hlavně kvůli těm nehorázným úrokům. Alze dám tisícovku měsíčně a žádné úroky neplatím. A telefon mohu vrátit, kdykoli budu chtít.

Monika Psárová Praha

Firemní telefony jsou po roce na vyhození, proto je nikdy nekupuji. Předtím jsem je brala v rámci smlouvy od operátora, ale v Alze je to levnější a férovější.

 

Buďte múdrejší ako ostatní

Jozef má po dvoch rokoch už tretí Huawei

Huawei
1. rok
nový Huawei
2. rok
a ďalšie Huawei

René má stále rovnaký starý Huawei

Huawei
1. rok
Huawei
2. rok
Huawei
 

Príďte si pre nový Huawei

Vyplňte tento formulár a ešte dnes alebo zajtra sa vám ozveme.
Nový Huawei vás bude čakať na predajni, ktorú si zvolíte.

A ešte pár údajov o vás

Odoslaním formulára súhlasím so spracovaním osobných údajov a potvrdzujem,
že som sa zoznámil s Podrobnými podmienkami členstva

Otázky a odpovede

Kedy budú v ponuke telefóny Samsung na Slovensku?

Predaj začína 1.10.

Kedy bude v ponuke nová rada iPhone 8 a iPhone X?

Oficiálny predaj v rámci Programu už začal pre iPhone 8 a 8 Plus a 3.11. bude pre iPhone X. Prednosť majú vždy existujúci účastníci programu, ktorí menia telefóny, tí ich dostanú ako prví.

Kedy a ako dostanem telefón?

Vyplníte žiadosť na tejto stránke a dnes alebo zajtra sa vám ozveme. Ak splníte podmienky programu, vybraný telefón vás bude čakať na vami vybranej predajni. Tam zaplatíte prvý mesačný poplatok, podpíšete preberací protokol a hneď si ho môžete odniesť. Uhradiť faktúru môžete samozrejme aj vopred, všetkými bežnými spôsobmi: kartou, priamou platbou cez elektronické bankovníctvo alebo prevodom na účet.

Čo mám robiť, ak sa telefón pokazí?

Dáme vám do troch dní náhradný telefón, nový, alebo zánovný, rovnakých parametrov aj farby. Stačí, keď nám poruchu nahlásite cez kontaktný formulár. Túto informáciu chceme vopred preto, aby sme mohli na predajňu včas zaslať náhradný telefón.

Čo ak telefón poškodím?

Telefón do troch dní opravíme, alebo dostanete nový, prípadne zánovný, rovnakých parametrov aj farby. Zavoláte nám (na číslo 02/571 018 05) a nahlásite udalosť. Ak uznáme, že patrí do rozšírenej záruky, do troch pracovných dní na vás bude čakať na predajni.

Čo pokrýva rozšírená záruka telefónu – ochrana proti krádeži a rozbitiu?

Krádež a nešťastnú náhodu. Pozor, z rozšírenej záruky je vylúčené napríklad vykradnutie auta alebo úmyselné poškodenie (napríklad hodíte telefón o zem). Počas krádeže by ste tiež nemali mať zníženú pozornosť napríklad vplyvom alkoholu. Môžete uplatniť iba jednu udalosť počas celej doby trvania zmluvy. Prečítajte si, prosím, podrobné podmienky.

Keď výrobca vydá nový telefón, kedy ho dostanem?

Závisí vždy od dátumu uvedenia nového telefónu na slovenský trh, to je často neskôr. Spolupracujeme s každým výrobcom na tom, aby sme pre vás mali telefón v prvých dňoch po uvedení. Keď sa bude blížiť čas výmeny, zavoláme vám, alebo pošleme e-mail či SMS správu. Súčasní zákazníci (členovia Programu) majú vždy prednosť: meníme im telefóny ako prvým.

Kedy a ako môžem telefón vymeniť?

Telefón môžete vymeniť najskôr po uplynutí 12 mesiacov a najneskôr po dvoch rokoch. Nemusíte meniť telefón presne po roku: môžete ho vymeniť, keď vám to bude najlepšie vyhovovať. Stačí, keď nám napíšete požiadavku cez náš kontaktný formulár. Vrátenie starého a prijatie nového telefónu bude prebiehať naraz na našej predajni, ktorú si vyberiete.

Môžem telefón vrátiť a členstvo zrušiť?

Áno, telefón môžete vrátiť a členstvo ukončiť kedykoľvek po uplynutí 6 mesiacov. Zrušenie nahlásite cez kontaktný formulár. Telefón stačí priniesť na ktorúkoľvek našu predajňu. Pozor, nový telefón v tomto či obdobnom programe môžete dostať najskôr po 12 mesiacoch od predošlého vyzdvihnutia.

Môžem si nabudúce vziať drahší alebo lacnejší telefón?

Môžete si vziať akýkoľvek telefón, ktorý je práve v ponuke Programu.

Keď mením telefón, dostanem nový kus?

Áno, vždy dostanete nový kus.

Keď vrátim starý telefón, garantujete mi zmazanie dát?

Áno, na všetkých telefónoch vykonávame kompletný návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu, pri ktorom výrobca garantuje zmazanie dát.

Čo sa ďalej deje s vrátenými telefónmi?

Vrátené telefóny sa buď predávajú ako použité, alebo repasujú a predávajú ako repasované.

Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

Nie, členstvo je úplne nezávislé od operátorov. Môžete telefonovať cez kohokoľvek. Ani telefón nie je nijako blokovaný.

Môžem si telefón odkúpiť?

Telefón nemožno odkúpiť. Ide o formu služby (členstvo v Programe), ktorá vám zaisťuje stále dostupný najnovší telefón. Členstvo však môžete ukončiť a kúpiť si od nás telefón nový alebo zánovný.

Ako funguje „klonovanie“ telefónu?

Apple: Pri výmene telefónu Apple garantuje prenos dát, aplikácií aj nastavenia buď pomocou iCloud, alebo iTunes: Podrobný návod
Samsung: Pri výmene telefónu Samsung garantuje prenos dát pomocou aplikácie Smart Switch: Podrobný návod

Na webe ste zmenili ceny: budem teraz platiť inú cenu?

Pokiaľ už telefón od nás máte, cena zostáva rovnaká, akú ste platili doteraz. Teda, ak medzitým zľavníme (alebo zdražíme), vás sa to nijako nedotkne. Cena na webe platí len pre nových zákazníkov. Keď si budúci rok budete brať nový telefón, dostanete zase aktuálnu cenu (ktorá je práve na webe).

Aké sú podmienky vstupu do programu?

Pre fyzické osoby je podmienkou dovŕšenie veku 18 rokov. Potom už len ostáva podať žiadosť o členstvo, vyplniť pravdivé údaje a čakať, či vás kontaktujeme a dohodneme si termín prevzatia smartfónu.

Môže sa stať, že žiadosť odmietnete?

Áno, to sa môže stať, na vznik členstva nemáte právny nárok. Dôvody, bohužiaľ, oznamovať nesmieme. Aj v tom prípade si stále môžete vziať telefón napríklad na splátky a zakúpiť k nemu poistenie.

Moju žiadosť ste schválili: kedy prístroj dorazí na predajňu?

Najčastejšie do dvoch pracovných dní. Keď bude na predajni, dostanete od nás SMS a e-mail.

V ktorých krajinách je program dostupný?

Momentálne len v Českej republike a na Slovensku.
Neviete si rady? Napíšte nám
0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB2
Váš osobný asistent
Alza Premium
Rád pro vás zjistím stav objednávky či pomohu s výběrem zboží.
Napsat dotaz
Zavolejte mi
Nová konverzácia
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi