Nakupování budoucnosti HP + média Nájdi sa v hľadáčiku
Zobraziť katalóg

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Vypadol Vám telefón z ruky, ukradli televízor či snáď poliali notebook? S našim poistením Vás už podobné situácie nerozhodia.

  • Poistením sa chránite pred náhodným rozbitím alebo krádeži, a to kdekoľvek na svete.
  • Darujte napríklad telefón s poistením proti rozbitiu a krádeži – služba je viazaná na produkt, nie majiteľa.
  • Máme pozitívne recenzie a skúsenosti: 9 z 10 prípadov na Alza.sk riešime totiž v prospech zákazníka.
  • Spoluúčasť len 10 % z kúpnej ceny.
skupina elektroniky
Späť na všetky služby

Ako to funguje?

  • Poistite sa proti rozbitiu a krádeži

    K tovaru v Košíku zvoľte Poistenie proti rozbitiu a krádeži. Zaplatením službu aktivujete.

  • Ako uplatniť poistenie?

    Poruchu, rozbitie alebo krádež ohláste na 02 / 571 018 05. V prípade krádeže si pripravte dokumenty od Polície.

  • Uzavretie poistnej udalosti

    Vašu poistnú udalosť vyriešime čo najrýchlejšie. Vyčkajte na reakciu.

Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.

Aktuálne poistné podmienky platné od 1. 9. 2020

Kedy sa poistenie elektroniky oplatí?

Poistenie elektroniky sa oplatí pri drahších zariadeniach s cenou nad 200 EUR. Kvôli veľkým, a pritom krehkým obrazovkám sa typicky odporúča poistiť mobilné telefóny, notebooky, tablety, smart hodinky alebo televízory. A za pocit bezpečia sa oplatí priplatiť taktiež pri fotoaparátoch, ktoré sú častým terčom krádeží.

Ako poistiť elektroniku?

Poistenie proti rozbitiu a krádeži možno zakúpiť ku všetkým produktom, na ktoré sa služba vzťahuje, a vždy ju nájdete v prvom kroku košíka.
výběr služby Pojištění proti rozbití a krádeži
Ísť nakupovať

Často kladené otázky


  • Aké prípady sú riešené v prospech zákazníka?

    Poistenie proti rozbitiu a krádeži pokrýva širokú paletu životných situácií. Náhodne:

    • - niekto do vás strčí, telefonujete a zariadenie Vám vypadne z ruky
    • - z Vášho bytu, domu alebo chaty Vám ukradnú televízor
    • - svojou nešikovnosťou si polejete notebook
    • - vreckár Vám v MHD odcudzí mobilný telefón
    • - telefón Vám spadne do toalety (áno, aj to sa stáva)
    • - počas dovolenky Vám ukradnú fotoaparát
  • Aké prípady sú naopak zamietnuté?

    Aj tieto prípady môžu nastať, ale poistenie sa na ne bohužiaľ už nevzťahuje:

    • - krádež prístroja z automobilu
    • - zabudnete mobil na kapote auta a rozbehnete sa
    • - zaspíte na lavičke a niekto Vám odcudzí prístroj
    • - necháte sa s prístrojom hrať malé dieťa
    • - rozbijete prístroj počas bungee jumpingu alebo iného rizikového športu
    • - počas jazdy na bicykli Vám mobilný telefón vypadne zo zadného vrecka

    Úplný výpočet výluk z poistenia nájdete v Poistných podmienkach.

  • Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?

    V prípade poškodenia sa výrobok najprv zasiela do autorizovaného servisného strediska, kde vykonáme diagnostiku a zistíme možnosti opravy. Na základe cenového návrhu (vyčíslenie nákladov na opravu) a dostupnosti náhradných dielov likvidátor poisťovne rozhodne, či je oprava rentabilná, alebo dôjde k ukončeniu iným spôsobom (výmenou alebo dobropisom).

  • Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?

    Každý prípad sa snažíme vybaviť do 45 dní od odovzdania produktu alebo od doručenia potrebných dokumentov od Polície v prípade odcudzenia. Tento termín je tiež pri drvivej väčšine prípadov dodržaný. Avšak zákonom daný termín na vybavenie poistnej udalosti je až 90 dní, rovnako tak je táto hodnota uvedená v poistnej zmluve. Lehota na vybavenie poistnej udalosti začína plynúť okamihom odovzdania poškodeného výrobku alebo dodaním všetkých dokladov od Polície.

  • Ako nahlásim poistnú udalosť?

    Poruchu, rozbitie alebo krádež nahláste na: 02 / 571 018 05 alebo e-mailom na sluzby.administrace@alza.cz. Vznik škodovej udalosti môžete nahlásiť tiež aj samostatnému likvidátorovi poistných udalostí e-mailom na hlaseni@rgconsulting.cz.

    Pripravte si:

    • - číslo nákupného dokladu,
    • - SN poškodeného výrobku,
    • - príčinu škody (presný opis situácie, počas ktorej k poškodeniu či odcudzeniu výrobku došlo).

    V prípade odcudzenia výrobku si navyše nachystajte:

    • - uznesenie o odložení prípadu,
    • - úradný záznam (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie),
    • - potvrdenie o blokácii IMEI (pokiaľ ide o 3G/4G zariadenie).

    Operátor si od vás tieto informácie poznamená a oznámi vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná. Poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu.

  • Bude po mne ako platcovia DPH požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?

    Áno, ak sa bude postupovať opravou. Bude po Vás ako platcovi DPH požadované uhradenie spoluúčasti vo výške 10 % z kúpnej ceny výrobku a zároveň je nutné uhradiť DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.

  • Zapožičiate mi náhradný výrobok po dobu opravy?

    Aktuálne neposkytujeme náhradné výrobky po dobu riešenia poistnej udalosti.

  • Kde nájdem staršie podmienky poistenia?
  • Nesúhlasíte s vybavovaním poistnej udalosti?

    V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame sa obrátiť na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratom obdržíte správu o spustení vyšetrovania reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.

  • V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame sa obrátiť na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratom obdržíte správu o spustení vyšetrovania reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.

Online chat

Vážený zákazník, ak máte otázky k službe, môžete ich s nami vyriešiť online. V prípade že chcete chat využiť prihláste sa prosím.
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Pre organizácie Ako nakúpiť
P-DC1-WEB01
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi