Autor: Brian Greene
2013, 360 strán
Kód:  EK9490 ISBN: 978-80-743-2314-0

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

Elegantní vesmír Predaj skončil

Elegantní vesmír

Kniha, která je bestsellerem už více než desetiletí, pojednává s greenovskou brilancí a průzračností o jedné z nejodvážnějších vědeckých teorií současnosti. Teorie strun je možná skutečně klíčem k jednotné teorii pole, jež Einsteinovi unikala více než třicet let. Teprve ona dává naději, že neprostupná zeď mezi obecnou teorií relativity – teorií velkého – a kvantovou mechanikou – teorií malého – bude konečně stržena. Ke sjednocení těchto dvou pilířů moderní fyziky dochází nyní v představě chvějících se mikroskopických smyček energie v samém srdci hmoty.

***

"Nasazuje laťku, již lze těžko překonat."
The New York Times Book Review

"Důležitá kniha... Myšlenky a aspirace strunové teorie představuje zřetelně a podmanivě."
Scientific American

"Kniha napsaná velmi přehledně, text není nikterak odborný a nesrozumitelný – naopak často se vyskytující přirovnání k „čistě pozemským věcem“ usnadňující i laickému čtenáři, aby probírané téma dobře pochopil. U knih s touto tématikou je to zvláště důležité, protože kniha má být psaná tak, aby ji dokázal pochopit každý a ne jen promovaný astrofyzik. Této úlohy se autor (i překladatel) zhostil až nečekaně dobře, a tak i když jsou vaše znalosti matematiky, fyziky a astrofyziky omezené, můžete se do knihy bezstarosti začíst. Přes sebevětší snahu autora se pochopitelně nejedná o oddechovou četbu a tak musíte počítat s velkým soustředěním a někdy je lépe přečíst text dvakrát (minimálně)."
Petr Kubala

"Elegantní vesmír je zkrátka velmi vydařenou poplárně-naučnou publikací, které nezbývá než zatleskat. Bestsellerem se nestala náhodou a my, laičtí čtenáři, jsme velice rádi, že někteří odborníci dokáží své znalosti předat tak zajímavým způsobem."
Rozhledna

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh