NBA 2K16
5 4 hodnotení
Hra
Kód:  Hranad0156

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

NBA 2K16

Ponořte se do skvělého sportovního simulátoru ve hře NBA 2K16. Hra s opravdu hlubokými kořeny ve světě sportovních simulátorů dokázala zase o pořádný kus zvýšit laťku. Dnes už téměř ucítíte pot odkapávající z vašeho čela na palubovku. Číst jako v otevřené knize se dá z výrazů vašich spoluhráčů nebo protihráčů ve vypjatých chvílích zápasů. Díky novým classic teams můžete hrát za hráče jako M. Jordan v nejlepších letech. Vše je tak realistické, že chvílemi budete ztrácet pojem o tom, zda se jedná o sportovní přenos nebo hru.

Je to jen na tobě

Nastartuj svou sportovní kariéru na plné pecky. Jak jistě víte z předchozích titulů, měli jste možnost stvořit svého hráče a s ním projít přípravnými kempy, kde se o ně zajímali basketbaloví skauti a majitelé týmu. Hra však šla ještě dál. Dnes si v režimu MyPlayer zasednete do vysokoškolské lavice a ve volném čase budete oblékat dres jedné ze slavných univerzit. Svou kariéru budete muset budovat od úplných začátků. Neminou vás dlouhé hodiny strávené na cvičných hřištích. Pořádně náročné zápasy si odehrajete v NCAA, v přípravném campu na draft a následně v legendární NBA. Avšak nikde není napsáno, že vaše první profesionální sezona se odehraje v této lize, trenéři jsou neúprosní a bez milosti vás mohou poslat na rozehrání do nižší

Vypnuto
LeBron James

Realistické pohyby hráčů

Vypnuto
classic teams

Obránci jsou ještě inteligentnější

Kdo získá prsten?

Hra vylepšila snad vše, co bylo vůbec možné. Fyzika basketbalového míče vás naprosto ohromí. Při vývoji bylo spolupracováno se samostatnými hráči. A tak ve hře narazíte například na Hardenovo vaření po vstřelené trojce, Curryho předzápasové driblování dvěma míči nebo LeBronovo královské salutování. Sedněte si k monitoru a rozluštěte hádanku, kdo vyhraje ligu. Je tu mnoho aspirantů. San Antonio Spurs udrželo tým plný starších hráčů a doplnilo je o hvězdného Aldridge. Derrick Rose se vrací do svatostánku Chicago Bulls. Kevin Durent se vrací po delším zranění a tvrdí o sobě, že je nejlepší hráč na světě. LeBron James se svou smečkou hvězd si však nenechá sebrat prsten, který na něj čeká za vítězství.

Poznámka:
Pozor, niektoré hry môžu vyžadovať:
  • Registráciu u digitálnej distribučnej služby – MS Store, Origin, Steam, Uplay a pod. (Návod nájdete v našom článku Uplatnenie elektronických licencií)