Tearaway Unfolded - PS4

Tearaway Unfolded - PS4
3,0 1 hodnotení
Hra na konzolu – krabicová verzia, žáner: akčný a detský - Jedna z najnápaditejších indie hier, pôvodne z PSVITA v špičkovom remaster s množstvom bonusov
Kód:  MSX217 Produktové číslo:  PS719855316 Stránky výrobcu

Tearaway Unfolded - PS4

Nechajte sa unášať na vlne extravagancie sveta celého len z papiera. Ovládajte postavu hlavného hrdinu papierového poštového doručovateľa. V tejto jedinečnej edícii dostanete mnoho zaujímavých bonusov. Užite si zlatý lístoček na Atoivu čelenku, kostým z hry Journey pre Atoie, papierové modely Sackboya a Baby Wendigo, štyri dekorácie použiteľné v kreatívnych úlohách a dokonca aj digitálny soundtrack z hry.

Kľúčové vlastnosti

• Jedinečná zberateľská edícia
  • Hra pre malých aj veľkých
  • Svet presýtený príjemnou atmosférou
  • Riešte hádanky a zákerné úlohy
  • Pokrokové ovládanie vás vtiahne do hry
  • Veľa hodín hráčskej zábavy

Uvoľnite uzdu svojej fantázie

Malí aj veľkí nezbedníci si nájdu na tejto hre to svoje. Vašou hlavnou úlohou bude pomôcť poslíčkovi Atoiovi na ceste plnej nebezpečenstva. Svet vytvorený z papiera síce vyzerá ako z rozprávky, ale nesmiete sa nechať ukolísať týmto dojmom, niekde na vás iste čaká nebezpečenstvo alebo záludná úloha. Niektoré budovy či kulisy sú inšpirované starým anglickým folklórom. Vďaka tomu si môžete užívať príjemnú atmosféru na každom kroku.
Hra využíva novodobý systém ovládania. Samotný hráč bude vtiahnutý priamo do deja. S pomocou PS4 kamery budete komunikovať s postavičkami v hre. Ovládacie prvky DualShock 4 vám dovolia rozpútať víchricu. Tá odkryje dobre schované miesta či poklady. V neposlednom rade vám tiež dovolí vzlietnuť na práve poskladanej papierovej lastovičke. Neľakajte sa predmetov letiacich z obrazovky vaším smerom, chyťte ich a pošlite späť proti vašim nepriateľom. Hra vám ponúka naozaj dlhé hodiny hráčskej zábavy.

Parametre a špecifikácia

Žáner
Akčný, Detský Hotovo!
Textová lokalizácia
EN Hotovo!
Zvuková lokalizácia
EN Hotovo!
Vekové obmedzenie
7 rokov Hotovo!
Problematickosť obsahu
Strach Hotovo!

Žáner

Žáner
Akčný, Detský Hotovo!

Lokalizácia

Textová lokalizácia
EN Hotovo!
Zvuková lokalizácia
EN Hotovo!

Hodnotenie PEGI

Vekové obmedzenie
7 rokov Hotovo!
Problematickosť obsahu
Strach Hotovo!

Verzia

Platforma
PS4 – škatuľa Hotovo!
Edícia
Základná Hotovo!

Platforma/licencia

Typ
Hra Hotovo!
Platforma
PlayStation 4 Hotovo!
Licencia
Škatuľová Hotovo!

Multiplayer

Multiplayer
Online Hotovo!
Viac parametrov

Sony Corporation je japonská spoločnosť založená v roku 1946. Svoje sídlo má v Tokiu. Jej počiatky boli nenápadné. Prvým produktom predávaným pod značkou Sony bolo tranzistorové rádio. Práve rádiá zohrali kľúčovú úlohu pri expanzii v 60. rokoch. Svet si produkty Sony veľmi rýchlo začal spájať s vysokou kvalitou a nízkymi cenami.

V 70. rokoch bola spoločnosť Sony tvrdo zasiahnutá ekonomickou krízou. Mnohí analytici ju už označovali za mŕtvu spoločnosť. Podcenili však typickú japonskú húževnatosť a odvahu. Kríza pre Sony nebola záhubou, ba naopak poslúžila ako odrazový mostík. Spoločnosť stojí za vývojom CD disku a následne aj DVD disku. Začiatkom 90. rokov si Sony pripísala ďalší významný úspech, keď predstavila hernú konzolu PlayStation. Práve herné konzoly predstavujú prienik troch hlavných oblastí, v ktorých spoločnosť v súčasnosti pôsobí – elektronika, videohry a zábavný priemysel.

Poznámka:
Pozor, niektoré hry môžu vyžadovať:
  • Registráciu u digitálnej distribučnej služby – MS Store, Origin, Steam, Uplay a pod. (Návod nájdete v našom článku Uplatnenie elektronických licencií)