Elektronická kniha
2010, 256 strán
Kód:  EK13319 ISBN: 978-80-729-4273-2

Nevyhovujú vám alternatívy? Vyberajte z celej ponuky

Sladkost života Predaj skončil

Sladkost života

Před Vánocemi kdosi přejede hlavu starému muži. Mrtvého objeví jeho sedmiletá vnučka Katharina a od té chvíle nepromluví ani slovo. Psychiatr Raffael Horn, který se ujímá léčení dítěte, je proti své vůli vtažen do vyšetřování vraždy. Kriminální komisař Ludwig Kovacs vysedává na zasněžené zahrádce restaurace, popíjí pivo a v noci dalekohledem pozoruje hvězdy. „Násilné trestné činy, které se odehrávají na konci roku," komentuje Kovacs události, „přicházejí velmi nevhod." Mimo jiné narušují jeho erotické hrátky s majitelkou secondhandu. Jakýsi psychopatický otec brutálně zmlátí jedenapůlroční dceru, benediktinský farář, který miluje běh na dlouhou trať, slyší hlasy, jež nemají s Bohem nic společného, pošťák v důchodu myslí na sebevraždu a jakási mladá maminka věří, že její novorozeně je ďábel. Psychogram tohoto maloměsta rozhodně není uklidňující - ale kdo z místních obyvatel byl oním nočním návštěvníkem, který spáchal tak strašný čin? Paulus Hochgatterer (nar. 1961) žije jako spisovatel a psychiatr pro děti a mládež ve Vídni. Je autorem řady románů a povídek, v nichž často zpracovává téma psychicky narušených jedinců a ztroskotanců. Mezi autorovy nejznámější knihy patří O chirurgii(Über die Chirurgie, 1993), O krkavcích (Über Raben, 2002) nebo Krátký příběh o muškování (Eine kurze Geschichte vom Fliegenfischen, 2003). Získal několik literárních cen a stipendií, mimo jiné Stipendium Eliase Canettiho. Za román Sladkost života Hochgatterer obdržel prestižní Deutscher Krimi Preis (2007) a v roce 2009 Literární cenu Evropské unie.

Ukážky na stiahnutie:

Email (Kindle účet): Ako nastaviť Kindle pre posielanie kníh
Pri ďalšiom nákupe zaslať knihu automaticky