Reklamácia tovaru značky Acer - projektory
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
Názov servisu | Telefón | Adresa | ||
---|---|---|---|---|
+421 2 3333 1027 | [email protected] | Tuřanka 1314/110 627 00 Brno-Slatina |
TU je možné zadať svoju reklamáciu online.
V prípade poruchy Vášho výrobku Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle. Tu Vás budú operátori spoločnosti Acer informovať o ďalšom postupe.
Do tohto servisu nie je potrebné sa dostaviť osobne. Môžete zavolať na uvedené telefónne číslo a dohodnúť si ďalší postup. Spoločnosť Acer zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do
servisu a opravený výrobok Vám potom pošlú na rovnakú adresu späť.
Upozornenie:
Lampa projektora je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 3 mesiace alebo 2000 hodín, podľa toho, čo uplynie skôr. Prípadné reklamácie po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia doby životnosti produktu.
Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu