Vyberte prvok na stránke, ktorého sa chyba týka

Využi dopravu zadarmo! Vlož do košíka kód PLATBAONLINE pri objednávke nad 80 Eur vr. DPH. Viac informácií tu

Všechny dárky Smartfónová revolúcia
Zobraziť katalóg

Výmenanevhodného darčeka

K zakúpenému tovaru teraz ponúkame službu výmeny nevhodného darčeka. Stačí zaškrtnúť ponuku v košíku a možnosť bezplatne vymeniť darček až do 13. 1. 2020.

Ísť nakupovať Kompletné podmienky akcie vánoční stromeček s dárky Alzák s dárkem

Neviete si rady s výberom?

Neviete si vybrať? Vyskúšajte nášho darčekového poradcu!
Nájdete v ňom množstvo tipov na darčeky pre deti rôzneho veku, rodičov, priateľov aj životných partnerov.

Vybrať darčeky

Často kladené otázky

  • Ako získam možnosť vymeniť nevhodný darček?

    Získavate ju vtedy, pokiaľ nakúpite Tovar na e-shope Alza.sk v období od 1. 10. 2019 do 24. 12. 2019 a zaškrtnete v košíku „Výmena nevhodného darčeka“, ktorá je poskytnutá zadarmo. Kompletné podmienky ákcie najdete tu.

  • Kto môže vrátiť nevhodný vianočný darček?

    Táto ponuka sa týká všetkých zákazníkov, ktorí splnia podmienky tejto služby.

  • Čoho sa ponuka netýka?

    • Táto ponuka sa týka len Tovaru, pri ktorom je táto služba ponúkaná v rámci košíka, teda v procese zadávania a potvrdzovania objednávky.
    • Nie je možné vrátiť darčekové poukazy, licencie, elektronický obsah, rýchlo sa kaziaci tovar a tovar, pri ktorom nie je možné využiť ani zákonné odstúpenie.
    • Nie je možné vrátiť tovar upravený na prianie zákazníka (napr. PC zostavy Alza Individual).
  • Kedy môžem nevhodný vianočný darček vrátiť?

    Možnosti máte dve, buď v rámci zákonného odstúpenia počas 14 dní od doručenia tovaru, alebo v rámci tejto služby, kedy je Tovar nutné vrátiť po uplynutí 14dennej lehoty na odstúpenie, ale najneskôr 13. 1. 2020 priamo na predajni Alza.sk, a to v originálnom obale, vrátane všetkých súčastí a príslušenstva, nepoškodený a nepoužitý spolu s nákupnou faktúrou.

  • Aké sú ďalšie podmienky vrátenia Tovaru?

    Pokiaľ bolo s tovarom zakúpené i akékoľvek poistenie, vracia sa jeho plná hodnota.

  • Akou formou mi budú peniaze vrátené?

    • Za Tovar, ktorý spĺňa dané podmienky, Vám Alza.sk vráti cenu späť vo forme poukazu na nákup v hodnote vráteného tovaru a poistenia, pričom táto čiastka bude ponížená o manipulačný poplatok.
    • Poukaz môžete využiť za podmienok a do dáta na ňom uvedenom.
  • Sú s vrátením spojené nejaké poplatky?

    • Len v prípade, keď sa vracia Tovar, ktorý bol zakúpený ako úplne nový, a teda bol zákazníkom prevzatý nerozbalený, a je v rámci využitia služby „Možnosť výmeny nevhodného darčeka“ vrátený rozbalený, stanoví sa poplatok vo výške 10 percent (vrátane DPH) z kúpnej ceny Tovaru na daňovom doklade.
    • Spomínaný poplatok slúži k úhrade nákladov spojených s uvedením Tovaru do pôvodného stavu a späť do predaja. Tento Tovar, samozrejme, už nebude ponúkaný v kategórii nových výrobkov.
  • Vráti sa aj cena za poskytnuté služby?

    Nevracia sa cena za spotrebované služby poskytnuté spoločnosťou Alza.sk a. s., napr. vlastný štýl, prvé spustenie, inštalácia ochranného skla, iné servisné služby a pod.

  • Kedy se neuplatnia tieto podmienky?

    • V prípade zákonného odstúpenia.
    • V prípade uplatnenia škodovej poistnej udalosti.
    • V prípade, kedy nie sú splnené podmienky pre jeho využitie, okrem iného Tovar je poškodený, Tovar je nekompletný, použitý (to sa netýka Tovaru zakúpeného z kategórie „Použité“ a „Zánovné“) a pod.
0
Vytlačiť
Skúste nové Alza Premium Moja Alza Prihlásiť Ako nakúpiť
WEB21
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi