Nakupování budoucnosti HP + média realme 8 5G

Reklamácie

Spôsob odovzdania reklamácie

  • Reklamáciu je možné uplatniť na ktorejkoľvek z našich klasických pobočiek (vrátane pobočiek v Čechách, v Maďarsku, v Rakúsku / okrem pobočiek budúcnosti). Výnimku tvoria iba veľká biela technika, ktorú možno odovzdať na pre ňu prispôsobených pobočkách.
  • Zaslať reklamáciu balíčkom viď návod a adresa nižšie.

Pridelenie reklamačného čísla (RMA)


RMA je identifikačné číslo, pod ktorým môžete v celom priebehu reklamačného procesu sledovať stav konkrétnej reklamácie. Odkaz na RMA číslo vylučuje nedorozumenia a nepresnosti, zrýchľuje komunikáciu. Počas pridelenia RMA čísla prebehne rad kontrol (overenie, či je tovar zakúpený v Alza.sk , ak je v záruke, atď.).
RMA číslo si môžete prideliť sami cez naše www stránky. Stačí použiť svoj nákupný login, prihlásiť sa pod svojím heslom a tu vyplniť požadované údaje.
S týmto RMA potom stačí tovar priniesť alebo poslať na adresu našej prevádzky.
RMA číslo nie je podmienkou pre prijatie reklamácie.
odoslanie reklamácie


Ak budete