Dvojročná záruka teraz aj pre firmy LEGO v APP pro AP+

Reklamácia tovaru značky APC

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru




Názov servisuTelefonE-mailprevádzková doba
APC
+420 225 382 919 (Česká republika)
[email protected]Po-Pá: 08:00-17:00 hod.


Rovner možno využiť služby Českého servisu v Bratislavě - pozri odkaz TU.



Postup pri reklamácii produktu APC:


Technická podpora APC Vám oznámi reklamačné číslo #RMA
Prepravná služba Vám doručí nové zariadenie s priloženými pokynmi na vrátenie reklamovaného zariadenia
Do siedmich dní zažiadajte o vyzdvihnutie chybného zariadenia



 


P-DC1-WEB09
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií