Spoločnosť Acer od 1. júna 2018 ponúka k vybraným produktom zo svojej ponuky nadštandardné servisné služby v podobe On-site servisu. Pokiaľ bude mať zákazník technickú požiadavku na nastavenie alebo bude potrebovať zásah technika, v rámci On-site servisu mu poradí kontaktné centrum Acer. A v prípade zložitejších porúch alebo problémov vyšle certifikovaného technika priamo k zákazníkovi v dohodnutý čas napríklad do zamestnania.
Acer disponuje vlastným interným servisným centrom, a tak všetkým zákazníkom, ktorí zakúpia od 1. júna 2018 vybrané produkty, ponúka vysoko profesionálnu servisnú podporu. Tú využijete v prípade, kedy ako zákazník objavíte poruchu, ktorú požadujete v čo najkratšom čase vyriešiť, alebo potrebujete poradiť s technickým problémom.
Stačí zavolať na špeciálnu servisnú linku spoločnosti Acer +420 531 027 777 (CZ), +421 233 331 027 (SK), kde sa vám v pracovných dňoch od 8:00 do 17:00 hodín bude venovať kontaktné centrum. Tu nahlásite svoj problém či poruchu a operátori sa ju s vami pokúsia vyriešiť. Pri zložitejších prípadoch, keď nestačí technická rada, odovzdá kontaktné centrum spojenie na zákazníka certifikovanému technikovi spoločnosti Acer. Ten sa ozve zákazníkovi najneskôr druhý deň po nahlásení poruchy a dohovorí sa s ním na termíne a mieste opravy.
Prémiová On-site záruka od Aceru sa hodí pre náročných zákazníkov, ktorí si nemôžu dovoliť čakať na opravu zariadenia. Servisná podpora zákazníkovi poradí s jeho problémom a v prípade potreby osobného zásahu potom vyšle certifikovaného technika na miesto určené zákazníkom.