Diskusia k iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava

Zobraziť katalóg
iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava - Centrálna jednotka

Diskusia k iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava

Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k iGET SECURITY M5-4G Premium – inteligentný zabezpečovací systém 4G LTE/WiFi/LAN, súprava vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
268,90 €
Na sklade > 5 ks
Do košíka Viac informácií

Dobrý den.Mám 3 pohybové senzory, občas (1krát za 2 dny) se mi spustí alarm,ikdyz v místnosti žádný pohyb není.Signalizují všechny 3 čidla,tak že by to čidlem nemělo být.Děkuji za odpověď.

Dobrý deň, máme doma alarm Iget M5 a po aktualizácii telefónu a aplikácie, klávesnica začala neustále svietiť. Nedá sa dať do šetriaceho režimu. Čo znamena, že batéria vydrží cca 1 deň... Je toto stav vhodný na reklamáciu alebo sa to dá ešte nejako riešiť? V prípade potreby reklamácie je potrebné doniesť na reklamáciu celý set alebo stačí reklamovať vadnú súčasť? Ďakujem.

Dobry den, mam zakupeny tento alarm od vas asi 2 tyzdne a mam taky problem ze vzdy ked tam dam simkartu od operatora Telekom tak funguje 24 hodin a potom ju vyhodi a jednotka zacne blikat neni simkarta.

Dobrý deň, po nainštalovaní bezpečnostného systému, mi pri spustení alarmu neprichádzajú mobilné notifikácie, pričom prístup na internet bol stabilný ako v centrálnej jednotke alarmu tak aj v mobilnom zariadení. Prosím o radu ako sa dajú spojazdniť notifikácie. Ďakujem.

Mám problém s centrálnou jednotkou, stále bliká na červeno a nereaguje ani na reset ani na nič neviem ako sa mám ďalej pohnúť

Dobrý den, pohybové čidlo je stále v režimu office. Jakým způsobem ho dostanu do online. Načetl jsem qr kód dle návodu a čidlo nefunguje.

Dobrý den, mohu k jedné centrální zabezpečovací jednotce použít 2 bezdrátové klávesnice, přičemž každá bude na jiném vstupním bodě domu ( pro jeho velikost )?

Dobrý den, nikde nemohu nastavit správný čas kamery. Je posunut o 7 hodin, nastaveno mám Prague/Europe. Čas záznamu u seznamu videí z cloudu je v pořádku? Jak to mám vyřešit? Děkuji za odpověď

Dobrý deň. Alarm mám napojený iba cez 4G. Je možnosť sledovania kamier online, ak nemám možnosť napojiť alarm iným spôsobom na internet ?

Dobrý den, bude alarm trvale fungovat bez wifi (s vloženou sim kartou)? děkuji za odpověď

123...
P-DC1-WEB19
Zavoláme Vám a odborne poradime
+421 2 5710 1800
Otázka na objednávku
Otázka na tovar
Prosím, zadajte svoj telefón:
Zavolajte mi
Na vašom súkromí nám záleží My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.
Viac informácií Menej informácií