Dobrý deň,
nedávno som kúpil od vás dve tieto kamery, jedna funguje bez problémov.. Druhá ale od začiatku mala nejaké problémy s aktiváciou, chvíľu jej to trvalo ale potom sa tiež chytila a pár dní fungovala v poriadku.
Dnes ale začala mať problémy so spojením, cez aplikáciu Hilook sa do nej pripojím a obraz hneď bez problémov načíta, ale podľa času, ktorý je vľavo hore ide live prenos len 2 sekundy a potom to zasekne.
Opätovne sa automaticky aplikácia pokúša do nej napojiť, ale potom po chvíli napíše: "Nepodarilo sa prehrať video".
Pokiaľ v apke idem o krok späť a manuálne ju načítam znova, tak znova ide na 2 sekundy a takto dookola.
Kamery mám zatiaľ dve pripojené cez PoE switch TP-Link TL-SF1005P na portoch 1 a 2.
Rovnako mám kamery priradené v Synology surveillance station, kde do včera kamera bez problémov fungovala a robila záznami, ale dnes tam len preblikáva pol sekundy blikne live obraz a potom zelená obrazovka, a dookola.
Prosím o radu, Ďakujem vopred.
Dobrý deň,
nedávno som kúpil od vás dve tieto kamery, jedna funguje bez problémov.. Druhá ale od začiatku mala nejaké problémy s aktiváciou, chvíľu jej to trvalo ale potom sa tiež chytila a pár dní fungovala v poriadku.
Dnes ale začala mať problémy so spojením, cez aplikáciu Hilook sa do nej pripojím a obraz hneď bez problémov načíta, ale podľa času, ktorý je vľavo hore ide live prenos len 2 sekundy a potom to zasekne.
Opätovne sa automaticky aplikácia pokúša do nej napojiť, ale potom po chvíli napíše: "Nepodarilo sa prehrať video".
Pokiaľ v apke idem o krok späť a manuálne ju načítam znova, tak znova ide na 2 sekundy a takto dookola.
Kamery mám zatiaľ dve pripojené cez PoE switch TP-Link TL-SF1005P na portoch 1 a 2.
Rovnako mám kamery priradené v Synology surveillance station, kde do včera kamera bez problémov fungovala a robila záznami, ale dnes tam len preblikáva pol sekundy blikne live obraz a potom zelená obrazovka, a dookola.
Prosím o radu, Ďakujem vopred.