Recenzie 46" Philips 46PFL5007K

46" Philips 46PFL5007K - Televízor

Recenzie 46" Philips 46PFL5007K

Zaujímajú vás názory a recenzie na 46" Philips 46PFL5007K? U nás má zatiaľ hodnotenie 3,8 z 5 hviezdičiek od 11 používateľov. Nižšie na tejto stránke nájdete od ostatných zákazníkov tiež ich konkrétne skúsenosti s 46" Philips 46PFL5007K. Určite budeme ale radi, keď nám po kúpe napíšete hodnotenie na 46" Philips 46PFL5007K aj vy.

Používateľské recenzie

František, Prahaflag
Hodnotené 24. 4. 2013, variant 46" Philips 46PFL5007K
Overený nákup
V dané cenové kategorii (pod 20000) bezkonkurenční kvalita obrazu. Příjemný polomatný povrch bez velkých odlesků. Při vzdálenosti 20 cm od zdi i překvapivě slušný zvuk, takže není nutno přepínat na domácí kino. S modulem bez problémů naladěna kompletní nabídka UPC/Freesat. Ochotná obsluha Philips help linky. Po poslední aktualizaci firmware se zlepšila i rychlost Smart TV. Sledování filmů z Youtube bez problémů. Spojení přes WiFi s domácí sítí funguje rovněž bez závad, ovládání z mobilů a iPadu, sdílení souborů taktéž. Výborná na prohlížení fotek ve vysokém rozlišení. USB disk načítá rychle a přehrává vše, co se jí nabídne. Po stažení kompletního manuálu se podařilo přestěhovat všechny kanály na požadované pozice, takže spokojenost. Aktualizace firmware zatím každý měsíc. Nahrávání zatím nezkoušeno. Pro někoho, kdo chce především televizi na koukání lze jen doporučit.
Nutnost stáhnout si manuál z webu výrobce. Bez něj je dost změn v nastavení docela problematických. Jako prohlížeč je naistalovaná Opera se starými verzemi Flash Playeru a Silver Lihghtu, které není možné stáhnout a naistalovat (info výrobce). Takže nejde sledovat např. internetové vysílání Primy nebo HBOGo. Snad to při další aktualizaci výrobce dořeší. Rychlost a ovládání webu je takové, že se s tím ani nezdržujeme, na to jsou jiná zařízení. Stará Opera na Linuxu není prostě nejlepší volba, i když adaptabilní rychlost WiFi modulu v televizi několikanásobně převyšuje možnosti třípásmového 300kb routeru.
0 ×Nahlásiť
Aleš, Plzeňflag
Hodnotené 11. 3. 2013, variant 46" Philips 46PFL5007K
Overený nákup
pěkný design
obraz nic moc
špané menu
málo nastavení obrazu
třídění programů
přehrávání videa z flasch disku
vyměnil jsem za dražší model Philips
0 ×Nahlásiť
Karel, Sokolovflag
Overený nákup
spokojenost s obrazem i zvukem
nastavení sat. tuneru,velmi zdlouhavé řazení programů,nemožnost mazání nepotřebných,nemožnot výběru při ladění mezi kodovanýmy a volně šířenýmy prog.
0 ×Nahlásiť
Jaroslav, Dlouhá Lhota u Mladé Boleslavěflag
Hodnotené 8. 2. 2013, variant 46" Philips 46PFL5007K
Overený nákup
Perfektní obraz v SD i HD (vlastní kalibrace nastavení obrazu) Používám SAT od Skylinku s kartou Irdeo v modulu SMIT. Integrované tunery. Nahrává i ze SAT pořady na HDD. Timeshift. Perfektní vzhled TV na stojanu i na stěně. Ovládání Smartphonem. Perfektně využívá DLNA server( mám nahrané filmy i MP3). Příjemná kvalita obrazu i při přehrávání filmů v nižším rozlišení. Zvuk na stojanu dobrý na stěně horší, ale mě vyhovuje(mám propojeno i s dom.kinem a O.K.) Sluchátka mohou být stále připojená a zvuk v TV není vypnut. Nakonec i velkou výhodou této televize je bezkonkurenční cena( tv bez 3D do 20 tis.)
Pomalejší MENU i SMART funkce, ale lze to tolerovat. Subjektivně mi přišla Smart TV od LG stejně rychlá( drátové připojení IT). Clouding viditelný při přepínání programů(lze omezit zapnutím funkce dynam. kontrast). Menší neostrost při pohybu obrazu( pohyb kamery do stran, mnoho lidí tento jev ani nepostřehne). Dálkový ovladač nenadchne, ale ani neurazí. Méně smart aplikací než u konkurence, ale stejně využívám jen inter.prohlížeč, youtube, počasí, facebook a pár her.
0 ×Nahlásiť
+421 2 5710 1800